Beantwoord
Installatiegarantie ISRA
Hallo,
Morgen krijg ik mijn installatiepakket van T-mobile thuis, thuis geleverd. Maar stel dat het isra-punt/kpn-telefoonkabel (flatwoning) niet intact/ gebroken is. Worden er dan extra installatiekosten in rekening gebracht of heeft T-mobile een installatiegarantie?
Morgen krijg ik mijn installatiepakket van T-mobile thuis, thuis geleverd. Maar stel dat het isra-punt/kpn-telefoonkabel (flatwoning) niet intact/ gebroken is. Worden er dan extra installatiekosten in rekening gebracht of heeft T-mobile een installatiegarantie?
Beste antwoord door Piotr
Hey @richardbos2491 ,
Tof dat je klant gaat worden, welkom alvast!😄 Hier somt mijn collega mooi alle scenario's op betreft het wel en niet hebben van een ISRA punt. Het is hierboven al aangegeven, maar we kunnen altijd kosteloos een monteur aansturen die je komt helpen met de installatie.
Bekijk origineelTof dat je klant gaat worden, welkom alvast!😄 Hier somt mijn collega mooi alle scenario's op betreft het wel en niet hebben van een ISRA punt. Het is hierboven al aangegeven, maar we kunnen altijd kosteloos een monteur aansturen die je komt helpen met de installatie.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.