Beantwoord
T-Mobile thuis accoun activatie lukt niet
Ik heb zojuist T-Mobile thuis aangevraagd. Ik heb de bevestigingsmail ontvangen en probeer mijn t-mobile thuis account te activeren. Echter als ik mijn t-mobile thuis e-mailadres opgeef dan krijg ik direct de eerste keer de melding (ook nog een keer dezelfde procedure levert dezelfde melding op):
"Je hebt al een verzoek voor een nieuw wachtwoord ingediend.We hebben een e-mail gestuurd naar de bij ons bekende e-mailadressen. In die e-mail staat een link waarmee je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken. Let op: deze link is een uur geldig."
Voor de zekerheid ook de spam-box gecontroleerd maar geen email met een wachtwoordreset van t-mobile?
"Je hebt al een verzoek voor een nieuw wachtwoord ingediend.We hebben een e-mail gestuurd naar de bij ons bekende e-mailadressen. In die e-mail staat een link waarmee je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken. Let op: deze link is een uur geldig."
Voor de zekerheid ook de spam-box gecontroleerd maar geen email met een wachtwoordreset van t-mobile?
Beste antwoord door Jason van Odido
Hoi
Welkom op de Community, leuk dat je hier jouw vraag stelt! Ik ga je helpen. Jouw wachtwoord is gereset en dit wachtwoord heb ik in een PM naar je gestuurd. Als ik nog iets anders voor je kan doen, dan hoor ik het graag.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.