Beantwoord
Modem aansluiten
Ik vind niet de juiste plek in huis waar ik de modem moet aansluiten. Met multimeter alle l mogelijke kabels doorgemeten en maar 1 met stroom. Hierop het tussennkastje aangesloten, maar nog steeds geen Wi-Fi. Ben 5 dagen verder inmiddels en behoorlijk gefrustreerd.
Beste antwoord door Marcel MCi
Hallo Cats21,
Ik begrijp dat je het isra-punt niet met zekerheid hebt gevonden? Het isra-punt kan eruit zien zoals hieronder afgebeeld:
Het isra kan in de meterkast of woonkamer zitten. Het signaal op het isra-punt kan je niet meten met een multimeter.
Welke kleuren draden zie je? Kan je foto's plaatsen van het mogelijke isra-punt?
Mvg. Marcel
Bekijk origineelIk begrijp dat je het isra-punt niet met zekerheid hebt gevonden? Het isra-punt kan eruit zien zoals hieronder afgebeeld:
Het isra kan in de meterkast of woonkamer zitten. Het signaal op het isra-punt kan je niet meten met een multimeter.
Welke kleuren draden zie je? Kan je foto's plaatsen van het mogelijke isra-punt?
Mvg. Marcel
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.