Beantwoord
Overstapservice: mijn provider staat niet in de lijst
Ik zit nu bij FIBER internet (internet en bellen) en stap over naar T-mobile.
De keuze voor deze provider is GEEN optie in het menu op de overstapservice pagina van T-mobile?!
Zo kan ik het overstapaanvraag formulier niet goed invullen.
https://thuismy.t-mobile.nl/overstappen:motorcycle:
Hoe dit op te lossen?
Bedankt.
Patrick
De keuze voor deze provider is GEEN optie in het menu op de overstapservice pagina van T-mobile?!
Zo kan ik het overstapaanvraag formulier niet goed invullen.
https://thuismy.t-mobile.nl/overstappen:motorcycle:
Hoe dit op te lossen?
Bedankt.
Patrick
Beste antwoord door Hidden.nld
Hallo @Paddy.
Helaas doet jouw provider niet mee aan de overstap service.
Dit betekent dat je zelf de overstap moet regelen bij FIBER.
Als de installatiedatum bekend is (bij glasvezel moet je eerst een afspraak maken met Guidion) zeg dan pas je huidige provider op. Dit voorkomt dat je onnodig enkele dagen offline bent.
Meer hierover kan je vinden op deze pagina.
https://thuisservice.t-mobile.nl/bestelling/overstappen/
Bekijk origineelHelaas doet jouw provider niet mee aan de overstap service.
Dit betekent dat je zelf de overstap moet regelen bij FIBER.
Als de installatiedatum bekend is (bij glasvezel moet je eerst een afspraak maken met Guidion) zeg dan pas je huidige provider op. Dit voorkomt dat je onnodig enkele dagen offline bent.
Meer hierover kan je vinden op deze pagina.
https://thuisservice.t-mobile.nl/bestelling/overstappen/
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.