Beantwoord
Lijn nog niet vrijgegeven
vandaag instalatiedag.
maar er gaat van alles mis.
kpn monteur geweest lijn meting gedaan en kpn zegt lijn nog niet vrij gegeven.
t-mobile wachten tot 18.00 uur gedaan nadanoppes internet.
anderelijn gepakt t-mobile gebeld wan brand wel maar geen internet.
t-mobile heeft modem gemeten gemeten en tickit aangemaakt in de hoop dat de techneuten mij morgen bellen.
wie het probleem veroorzaakt weet ik niet kpn of t-mobile.
maar juist om de reden van de vele lijn storingen heb ik ziggo de deur uit getrapt.
maandag 9 april laatste ziggo dag dus ik hoop wel dat het snel opgelost wordt.
heb dus nu wel wan maar geen internet verbinding
maar er gaat van alles mis.
kpn monteur geweest lijn meting gedaan en kpn zegt lijn nog niet vrij gegeven.
t-mobile wachten tot 18.00 uur gedaan nadanoppes internet.
anderelijn gepakt t-mobile gebeld wan brand wel maar geen internet.
t-mobile heeft modem gemeten gemeten en tickit aangemaakt in de hoop dat de techneuten mij morgen bellen.
wie het probleem veroorzaakt weet ik niet kpn of t-mobile.
maar juist om de reden van de vele lijn storingen heb ik ziggo de deur uit getrapt.
maandag 9 april laatste ziggo dag dus ik hoop wel dat het snel opgelost wordt.
heb dus nu wel wan maar geen internet verbinding
Beste antwoord door Hidden.nld
Hallo bongo1166,
Welkom op het community forum.
De actieve operator is de gene die de lijn moet vrij geven voor T-Mobile. het kan natuurlijk zijn dat er iets niet goed gegaan is aan de andere kant van de draadjes. Heb je wel WAN en T-Mobile kan dat meten dan moet er even gekeken worden of dit op afstand gaat lukken. het kan natuurlijk zomaar zo zijn dat uitgerekend jij een modem heb gekregen die niet helemaal goed werkt.
Wie het probleem veroorzaakt kan ik zo niet zeggen. Wel dat T-Mobile er alles aan gaat doen om het bij jou zo snel mogelijk voor elkaar te krijgen.
Bekijk origineelWelkom op het community forum.
De actieve operator is de gene die de lijn moet vrij geven voor T-Mobile. het kan natuurlijk zijn dat er iets niet goed gegaan is aan de andere kant van de draadjes. Heb je wel WAN en T-Mobile kan dat meten dan moet er even gekeken worden of dit op afstand gaat lukken. het kan natuurlijk zomaar zo zijn dat uitgerekend jij een modem heb gekregen die niet helemaal goed werkt.
Wie het probleem veroorzaakt kan ik zo niet zeggen. Wel dat T-Mobile er alles aan gaat doen om het bij jou zo snel mogelijk voor elkaar te krijgen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.