Skip to main content
Beantwoord

Doorschakelen bij geen gehoor

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo,

Ik wil graag mijn vaste telefoon doorschakelen, maar alleen bij geen gehoor. Dit had ik altijd bij Caiway en is echt heel handig. Nu ik ben overgestapt naar Odido kan ik de optie niet vinden. Hoe kan ik dit doen?

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @Targeter 

Je kunt een doorschakeling activeren naar een ander nummer als je niet kan opnemen via je Odido account bij instellingen > vast bellen.

Bekijk origineel

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20995 reacties
  • Antwoord
  • 11 juli 2024

Hallo @Targeter 

Je kunt een doorschakeling activeren naar een ander nummer als je niet kan opnemen via je Odido account bij instellingen > vast bellen.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 11 juli 2024
Waqqas schreef:

Hallo @Targeter 

Ja, dat heb ik gevonden, maar dat schakelt direct door. Ik wil alleen doorschakelen bij geen gehoor, dus na een aantal keer overgaan.

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1621 reacties
  • 11 juli 2024

Hi @Targeter, het is bij ons alleen mogelijk om direct door te schakelen en niet met een vertraging. Wel kan je deze wens altijd doorgeven op onze wensen en suggesties pagina, wij kunnen dan voor je onderzoeken of het mogelijk is om deze functie toe te voegen! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen