Beantwoord
gebeld worden door rare, onbekende, niet bestaande nummers
Sinds gisteren worden wij op ons T-Mobile vaste nummer ineens gebeld door onbekende nummers. Niemand weet ons nummer, we gebruiken de lijn nauwelijks om gebeld te worden.
Kan dit verholpen worden?
0368419095
0368414391
beide hebben we terug gebeld. Een werd niet opgenomen, bij de andere dat het nummer niet bestaand is.
Kan dit verholpen worden?
0368419095
0368414391
beide hebben we terug gebeld. Een werd niet opgenomen, bij de andere dat het nummer niet bestaand is.
Beste antwoord door Sander
Hoi @jeroeninhaarlem ,
Wat een rare situatie! Als je echt overlast ondervindt van deze telefoontjes, dan kun je dit bij ons melden: telefonisch overlast melden. Dan starten wij een onderzoek naar de overlastplegers.
Gaat het om verkeerd verbonden, dan zal het uiteraard niet meer gebeuren nadat je hem geïnformeerd hebt. Het is voor mij niet duidelijk wat er aan de hand is. Je kunt er niet voro zorgen dat je niet gebeld kunt worden door dit nummer. Je kunt er wel voor zorgen dat je zelf anoniem uitbelt of dat je niet wordt opgenomen in het digitale telefoonboek. Dit kun je regelen via My T-Mobile Thuis.
Ik hoop dat het snel duidelijk wordt, Hou je ons op de hoogte?
Bekijk origineelWat een rare situatie! Als je echt overlast ondervindt van deze telefoontjes, dan kun je dit bij ons melden: telefonisch overlast melden. Dan starten wij een onderzoek naar de overlastplegers.
Gaat het om verkeerd verbonden, dan zal het uiteraard niet meer gebeuren nadat je hem geïnformeerd hebt. Het is voor mij niet duidelijk wat er aan de hand is. Je kunt er niet voro zorgen dat je niet gebeld kunt worden door dit nummer. Je kunt er wel voor zorgen dat je zelf anoniem uitbelt of dat je niet wordt opgenomen in het digitale telefoonboek. Dit kun je regelen via My T-Mobile Thuis.
Ik hoop dat het snel duidelijk wordt, Hou je ons op de hoogte?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.