Skip to main content
Beantwoord

Nummer herkenning T-Mobile thuis werkt niet

• 7 februari 2017
  • 1 reactie
  • 1679 Bekeken

Jeroen
  • Oud T-Mobile Thuis moderator
  • 100 reacties
Dit topic is van foostrum en is overgenomen van het vorige Thuis Forum.

Sinds vorig week vaste telefoon via T-Mobile Thuis. Als ik iemand bel dan ziet de beller mijn nummer niet maar nummer onbekend. Ik heb mijn oude nummer behouden en dit is inmiddels overgezet. Hoe kan ik dit wijzigen?

Groet Frank

Beste antwoord door Jeroen

Hieronder staan alle reacties op dit topic.

Jeroen_
Hoi Frank,

Om ervoor te zorgen dat anderen jouw nummer kunnen zien kan je het beste even contact opnemen met onze klantenservice via 0800-0092. Dit kan namelijk ingesteld worden in ons systeem.

Om dit in te kunnen stellen hebben we je klantgegevens nodig. Om privacy redenen kunnen we dit niet via het forum oppakken.
Bekijk origineel

1 reactie

Jeroen
  • Auteur
  • Oud T-Mobile Thuis moderator
  • 100 reacties
  • Antwoord
  • 7 februari 2017
Hieronder staan alle reacties op dit topic.

Jeroen_
Hoi Frank,

Om ervoor te zorgen dat anderen jouw nummer kunnen zien kan je het beste even contact opnemen met onze klantenservice via 0800-0092. Dit kan namelijk ingesteld worden in ons systeem.

Om dit in te kunnen stellen hebben we je klantgegevens nodig. Om privacy redenen kunnen we dit niet via het forum oppakken.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen