Skip to main content

tv odido, coninu melding 'er gaat iets mis'

  • 16 mei 2025
  • 1 reactie
  • 41 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik sta te springen om, zodra een andere provider op de glasvezel mag, weg te gaan bij Odido.  Krijg continu de melding ' er gaat iets mis. Probeer het nog een keer' op tv. Niets helpt en volgens de communiteit, moet je alle stekker eruit halen, wachten en dan opnieuw proberen. Dit wil Ik niet 3x per week doen.

Ipv je door te sturen naar de community en iedere maand wel een fors bedrag af te schrijven, moeten ze bij Odido eerst hun rotzooi eens oplossen. Ben er helemaal klaar mee. Misschien de incasso maar terug laten boeken,  misschien dat ze dan wel echte actie ondernemen.

Uitgelichte reactie

17 mei 2025

Hoi ​@Vaniersel, ik wil graag ervoor zorgen dat jij zorgeloos kunt genieten van TV! 😊 

 

Hiervoor heb ik wel wat gegevens nodig:

-Welke afstandsbediening gebruik je?

-Wat is het merk van de tv?

-Welk type tv heb je? (bijv UHD50WLK, dit kun je achterop de TV vinden)

-Wat is het besturingssysteem (OS) van de tv? Dit is te vinden bij de instellingen van de tv (Let op: dus niet de app)

-Wat is de software versie?

-Welke versie van de Odido TV app is geïnstalleerd? (Ga in de app naar Account > Instellingen > Over)

-Bij welke zenders doet het probleem zich voor?

-Op welke datum en tijd deed het probleem zich voor?

-Doet hetzelfde probleem zich ook voor bij andere apparaten? (bijv TV Box)

-In het geval van een foutmelding, noteer de (volledige) foutmelding:


Alvast bedankt, we waarderen de genomen moeite enorm! 

 

1 reactie

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2433 reacties
  • 17 mei 2025

Hoi ​@Vaniersel, ik wil graag ervoor zorgen dat jij zorgeloos kunt genieten van TV! 😊 

 

Hiervoor heb ik wel wat gegevens nodig:

-Welke afstandsbediening gebruik je?

-Wat is het merk van de tv?

-Welk type tv heb je? (bijv UHD50WLK, dit kun je achterop de TV vinden)

-Wat is het besturingssysteem (OS) van de tv? Dit is te vinden bij de instellingen van de tv (Let op: dus niet de app)

-Wat is de software versie?

-Welke versie van de Odido TV app is geïnstalleerd? (Ga in de app naar Account > Instellingen > Over)

-Bij welke zenders doet het probleem zich voor?

-Op welke datum en tijd deed het probleem zich voor?

-Doet hetzelfde probleem zich ook voor bij andere apparaten? (bijv TV Box)

-In het geval van een foutmelding, noteer de (volledige) foutmelding:


Alvast bedankt, we waarderen de genomen moeite enorm! 

 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen