Skip to main content
Beantwoord

zwart beeld en melding er gaat iets mis


Bij ons ook dit probleem, we hebben een Samsung tv

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hoi ​@Maurice van tiggelen, ik wil natuurlijk dat je zonder zorgen tv kunt kijken!

Dit probleem met de Samsung TV app is bij ons bekend en onze technische dienst is ermee bezig om dit zo snel mogelijk op te lossen. In de tussentijd helpt het soms om de app even volledig te sluiten en opnieuw op te starten, of de TV even van de stroom te halen en daarna opnieuw te proberen. We houden het in de gaten en zodra er een update of oplossing beschikbaar is, laten we dat natuurlijk direct weten. Dank voor je geduld!

 

Bekijk origineel

3 reacties

 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • Antwoord
  • 15 mei 2025

Hoi ​@Maurice van tiggelen, ik wil natuurlijk dat je zonder zorgen tv kunt kijken!

Dit probleem met de Samsung TV app is bij ons bekend en onze technische dienst is ermee bezig om dit zo snel mogelijk op te lossen. In de tussentijd helpt het soms om de app even volledig te sluiten en opnieuw op te starten, of de TV even van de stroom te halen en daarna opnieuw te proberen. We houden het in de gaten en zodra er een update of oplossing beschikbaar is, laten we dat natuurlijk direct weten. Dank voor je geduld!

 


TV van stroom halen heeft geholpen, bedankt!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen