Skip to main content
Beantwoord

mediabox en odido tv app tijdelijke storing

Gisteravond stopte tv verbinding er plotseling mee. 

Kijk via mediabox, van alles geprobeerd om de verbinding weer terug te krijgen maar krijg alleen melding dat er een tijdelijke storing is. 

Internet en wifi doet het wel, maar ook odido tv app via 5g geeft error.

Er is helaas nergens iets over te vinden?

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Excuus voor het ongemak beide! Dit is ons bekend, alleen lukte het niet de melding gisteravond in ons topic te plaatsen. Het is inmiddels opgelost, deze melding hebben we er vanochtend wel meteen opgezet: Is er een storing bij Internet + TV van Odido? | Odido community!

Bekijk origineel

4 reacties

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 15 reacties
  • 11 april 2025

Inmiddels geeft de odido tv app, via 5g, geen error meer

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7972 reacties
  • 11 april 2025

Goedemorgen ​@Gertromeijn Bij mij ook in eens geen TV meer. đŸ€Ż

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2748 reacties
  • Antwoord
  • 11 april 2025

Excuus voor het ongemak beide! Dit is ons bekend, alleen lukte het niet de melding gisteravond in ons topic te plaatsen. Het is inmiddels opgelost, deze melding hebben we er vanochtend wel meteen opgezet: Is er een storing bij Internet + TV van Odido? | Odido community!

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7972 reacties
  • 11 april 2025
Cheyenne van Odido schreef:

👍 scheelde stroomkosten en het was goed voor mijn gezondheid omdat ik vroeger dan anders ben gaan slapen😂 

groetjes

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen