Sinds gisteren kan ik bepaalde series niet meer opnemen.
Ik weet niet of dat op meerdere zenders speelt, maar concreet voor nu betreft het detective series op npo2.
Ik kan Grace (vanavond om 23:00 op npo2)
en Steeltown Murders (za 5 april om 23:00) niet opnemen.
De enige optie die ik heb is "herinnering instellen".
Ik heb nog voldoende opslagruimte in de cloud, dus daar kan het niet aan liggen.
Beste antwoord door luiaardje
Roos21 schreef:
Hoi Luiaardje,
Helaas heb ik hetzelfde probleem
Alle afleveringen van de serie “Families Like Ours” dat ik op NPO3 tot nu toe iedere zaterdag heb opgenomen en na de hand op mijn gemaakt thuis heb gekeken.
Kan ik nu in eens de laatste aflevering (7) dat gepland staat voor zaterdag 5 april om 20:20 uur niet meer opnemen alleen maar een herinnering instellen.
Eric, ik begrijp wat je zegt, maar wel gek dat ik van Grace de afgelopen weken wel aflevering 1,2 en 3 kon opnemen van seizoen 4. En vandaag aflevering 4 van seizoen 4 ineens niet meer....
Alle afleveringen van de serie “Families Like Ours” dat ik op NPO3 tot nu toe iedere zaterdag heb opgenomen en na de hand op mijn gemaakt thuis heb gekeken.
Kan ik nu in eens de laatste aflevering (7) dat gepland staat voor zaterdag 5 april om 20:20 uur niet meer opnemen alleen maar een herinnering instellen.
Ik heb de reactie van Tommie op de andere topic Opnemen via NPO2 gelezen
En Inmiddels leek het of het probleem met opname bij me opgelost is
De laatste aflevering (7) van de serie “Families Like Ours” heb ik nu op de knoop opnemen kunnen klikken in plaats van een herinnering in te moeten stellen
En dat is heel fijn, want met deze mooi weer zit ik liever op een terras dan dat ik thuis moet zijn omdat ik anders het einde van de serie mis
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.