Skip to main content
Beantwoord

foutmelding 133092 max 100 geplande opnames bereikt

• 28 januari 2025
  • 4 reacties
  • 46 Bekeken

Foutmelding 133092 max 100 geplande opnames bereikt terwijl dit niet zo is.

Het resetten van de TV Box heeft geen resultaat.

Hoe kan ik dit oplossen?

Enkelvoudige opnames kan ik wel opnemen.

Beste antwoord door rvk01

Hier is een vergelijkbaar topic.

https://community.odido.nl/tv-493/foutcode-133092-bij-cloud-opnemen-328166/index2.html

Kun je eens de app proberen te installeren en in de app kijken of je 'oude' (verwijderde) geplande opnames hebt? 

4 jaar geleden was het maximum 50 en nu blijkbaar 100. Dat probleem zou inmiddels wel gefixt moeten zijn maar misschien gaat dat toch weer fout.

Bekijk origineel

4 reacties

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • is een legendarische user
  • 1529 reacties
  • Antwoord
  • 28 januari 2025

Hier is een vergelijkbaar topic.

https://community.odido.nl/tv-493/foutcode-133092-bij-cloud-opnemen-328166/index2.html

Kun je eens de app proberen te installeren en in de app kijken of je 'oude' (verwijderde) geplande opnames hebt? 

4 jaar geleden was het maximum 50 en nu blijkbaar 100. Dat probleem zou inmiddels wel gefixt moeten zijn maar misschien gaat dat toch weer fout.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 29 januari 2025

Via de app geplande opnames bekeken.

De oude opnames die we al bekeken hadden en verwijderd hadden maar toch in de lijst stonden verwijderd.

Dat ging niet zoals gewenst.

Ondanks dat alleen de oude opnames waren aangevinkt werden alle geplande opnames verwijderd.

Het opname probleem werd hiermee wel opgelost.

Bij Odido is het probleem dus nog steeds niet opgelost.

Bedankt voor de verstrekte oplossing.

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • is een legendarische user
  • 1529 reacties
  • 29 januari 2025

Yikes. Dat was dus een probleem dat 4 jaar geleden al opgelost moest zijn. Blijkbaar hebben ze gewoon de max. 50 geplande opnames verhoogt naar 100 en gedacht dat dat een oplossing is 🫣🤡

Fijn dat je in ieder geval weer even kunt 'plannen' (tot je weer tegen die grens aanloopt) 😉

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 29 januari 2025

Voorlopig kan ik het probleem oplossen en daar ben ik al blij mee.

Wat ik minder vindt is dat het echte probleem niet is opgelost.

4 jaar zou meer dan genoeg moeten zijn voor een echte oplossing.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen