Foutmelding 133092 max 100 geplande opnames bereikt terwijl dit niet zo is.
Het resetten van de TV Box heeft geen resultaat.
Hoe kan ik dit oplossen?
Enkelvoudige opnames kan ik wel opnemen.
Foutmelding 133092 max 100 geplande opnames bereikt terwijl dit niet zo is.
Het resetten van de TV Box heeft geen resultaat.
Hoe kan ik dit oplossen?
Enkelvoudige opnames kan ik wel opnemen.
Beste antwoord door rvk01
Hier is een vergelijkbaar topic.
https://community.odido.nl/tv-493/foutcode-133092-bij-cloud-opnemen-328166/index2.html
Kun je eens de app proberen te installeren en in de app kijken of je 'oude' (verwijderde) geplande opnames hebt?
4 jaar geleden was het maximum 50 en nu blijkbaar 100. Dat probleem zou inmiddels wel gefixt moeten zijn maar misschien gaat dat toch weer fout.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.