Skip to main content
Beantwoord

SONOS Arc connecten met mediabox 4K


Dag Odido,

Sinds ik van jullie een nieuwe 4K mediabox heb ontvangen heb ik soms wel geluid en soms niet.

Ik heb de SONOS arc en deze kan je niet verbinden met bluetooth en gaat via HDMI Arc ( vanwege dolby atmos) . Jullie mediabox ondersteunt deze wel want soms doet het geluid het namelijk wel! Soms heb ik problemen en heb ik geen geluid meer….. Als ik dan alles opnieuw opstart (lees stekker uit alles) doet die het ineens wel weer. Is dit probleem bij jullie bekend? er zijn namelijk meer vragen over sonos en dolby atmos geluid in deze community gesteld. Dit is toch iets wat jullie neem ik aan wel getest hebben bij deze nieuwe 4K modembox? Ik wil namelijk graag klant blijven bij jullie maar moet het wel goed werken.

Heb jij tips?

Groet Pim

Beste antwoord door pimmoboy

eric schreef:

hoi @pimmoboy ,

Ik heb de Mediabox met HDMI op mijn TV aangesloten en daarna de via een aparte HDMI vanaf mijn TV weer naar de Sonos Arc. 

Hi Eric , Ik ook :)

Bekijk origineel

3 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9648 reacties
  • 24 april 2024

hoi @pimmoboy ,

Ik heb de Mediabox met HDMI op mijn TV aangesloten en daarna de via een aparte HDMI vanaf mijn TV weer naar de Sonos Arc. 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 24 april 2024
eric schreef:

hoi @pimmoboy ,

Ik heb de Mediabox met HDMI op mijn TV aangesloten en daarna de via een aparte HDMI vanaf mijn TV weer naar de Sonos Arc. 

Hi Eric , Ik ook :)


  • is een Top Poster
  • 12 reacties
  • 14 mei 2024

Ik ook maar nog geen geluid alleen na een reset. Als alles uit heeft gestaan is het geluid weer enkel via de tv 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen