Skip to main content
Beantwoord

chromecast en tv app

• 3 december 2023
  • 2 reacties
  • 169 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Goedemorgen,

ik heb een vraag en wellicht kan iemand hier mij helpen. 
Sinds twee weken Odido internet en tv thuis. Tv kastje is nu aangesloten met een kabel, maar wil het graag draadloos gebruiken. 
ik heb gisteren een Chrome cast gekocht want volgend de monteur kon ik ook via een Chrome cast tv kijken. 
nu probeer ik de Odido app te downloaden op de Chrome cast maar blijft het ‘in behandeling’ staan en wordt er dus niets gedownload. Netflix etc werkt wel allemaal op de Chrome cast. Iemand enig idee hoe ik de Odido app krijg gedownload? 

groetjes,

Iris 

Beste antwoord door Iertje85

Tommie van Odido schreef:

Hi @Iertje85, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik wil natuurlijk dat jij ook draadloos tv kunt kijken. Kan je mij vertellen welke Chromecast je hebt en heb je de app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Is je Chromecast goed verbonden met het Odido netwerk? 

Hoi Tommie,

ik zie nu pas je reactie. Ondertussen is het opgelost. 
heb de chromecast opnieuw opgestart en dat was voldoende om nu wel de app te kunnen downloaden. 
alsnog bedankt voor je reactie.

groetjes,

Iris 

Bekijk origineel

2 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14746 reacties
  • 4 december 2023

Hi @Iertje85, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik wil natuurlijk dat jij ook draadloos tv kunt kijken. Kan je mij vertellen welke Chromecast je hebt en heb je de app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Is je Chromecast goed verbonden met het Odido netwerk? 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 10 december 2023
Tommie van Odido schreef:

Hi @Iertje85, welkom op onze Community!

Hoi Tommie,

ik zie nu pas je reactie. Ondertussen is het opgelost. 
heb de chromecast opnieuw opgestart en dat was voldoende om nu wel de app te kunnen downloaden. 
alsnog bedankt voor je reactie.

groetjes,

Iris 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen