Skip to main content
Beantwoord

Vervangen Entone Kamai 510

• 25 oktober 2023
  • 8 reacties
  • 171 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Goedemorgen,

Ik lees hier op het forum meerderen met problemen met de Entone Kamai 510. Deze problemen ervaar ik ook. Het komt bij mij regelmatig voor dat de tv-box enkele dagen uit staat. Na het aanzetten van de box loopt deze iedere keer vast. De enige werkende optie is om de tv-box spanningsloos te maken en deze vervolgens weer helemaal te laten opstarten en verbinden. Ik zie dat dit een oude tv-box is die jullie vervangen. 

Kunnen jullie mij ook een nieuwe opsturen?

Beste antwoord door Sven-Odido

Hi @Ralfdeg

Ik heb de swap in order gemaakt voor je. De nieuwe box komt zo snel mogelijk jouw kant op. Je mag de oude box bij de milluestraat brengen, deze hoeven we niet meer terug. 

Bekijk origineel

8 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Odido medewerker
  • 857 reacties
  • Antwoord
  • 25 oktober 2023

Hi @Ralfdeg

Ik heb de swap in order gemaakt voor je. De nieuwe box komt zo snel mogelijk jouw kant op. Je mag de oude box bij de milluestraat brengen, deze hoeven we niet meer terug. 

• Auteur
  • 1 reactie
  • 25 oktober 2023

Hoi Sven, dank voor je snelle actie en reactie!

• is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 9 november 2023

Goede avond,

Wij hebben sinds de overgang naar odido problemen met onze entone kamai 510 tv boxen.

Na ca 1 week loopt hij vast en moet gereset worden.

Spanning eraf werkt voor  max 10 minuten.

Fabrieks reset werkt voor ca. 1 week, klantnummer en wachtwoord moet dan opnieuw worden ingegeven (herstart duurt 10 minuten)

Kunnen wij ook 2 nieuwe boxen ontvangen?

Of is er een andere oplossing?

Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-Moderator | Internet + TV
  • 1995 reacties
  • 10 november 2023

Hi @Johan W , ik heb zojuist ook op jouw eigen topic gereageerd en de TV Boxen voor je vervangen. Je ontvangt deze zo snel mogelijk in huis! 

• 2 reacties
  • 9 februari 2024

Hallo @Demi van Odido @Sven-Odido ,
Ik heb hetzelfde probleem. De Entone-box loopt vast en moet heel vaak opnieuw worden ingesteld. Kunt u mij alstublieft een nieuwe sturen?
Bedankt

Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 1995 reacties
  • 9 februari 2024

Hi @tomgros , ik regel dit met alle liefde voor je! Ik zie verder ook dat je nog een verouderd Huawei modem hebt. Mag ik deze ook voor je omwisselen voor een nieuw Zyxel T-56 modem? Dan ben je weer helemaal up-to-date in huis met vernieuwde apparatuur! 😁 Let me know dan zorg ik dat dit samen in één pakket komt en anders stuur ik alleen de Mediabox naar je op. 

• 2 reacties
  • 9 februari 2024
Demi van Odido schreef:

Hi @tomgros , ik regel dit met alle liefde voor je! Ik zie verder ook dat je nog een verouderd Huawei modem hebt. Mag ik deze ook voor je omwisselen voor een nieuw Zyxel T-56 modem? Dan ben je weer helemaal up-to-date in huis met vernieuwde apparatuur! 😁 Let me know dan zorg ik dat dit samen in één pakket komt en anders stuur ik alleen de Mediabox naar je op. 

@Demi van Odido  Dat is geweldig! ja, vervang alstublieft ook het modem. Wat moet ik met de oude doen?

Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 1995 reacties
  • 9 februari 2024

@tomgros Toppie! Je kunt het oude modem wegbrengen naar een recyclepunt bij jou in de buurt. Deze hoef je niet naar ons te retourneren. Meer informatie hierover vind je zo ook terug in de bevestiging per e-mail! 😊

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen