Skip to main content
Beantwoord

pincode tv app t-mobile tv

  • 30 augustus 2023
  • 4 reacties
  • 205 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hallo,

 

Ik heb sinds 2 dagen glasvezelaansluiting T-Mobile thuis met TV. ( geen TV box )

Wij kijken op 2 smart tv’s en moeten op beide TV’s ieder keer de pincode ingeven.

Ik heb het standaardprofiel admin en een extra profiel aangemaakt en beide staan op niveau 18..

Ik heb van alles geprobeert maar ik moet ieder keer de pincode ingeven als ik start met tv kijken..

We zijn een 2 persoons huishouden en vinden dit zo irritant dat we nu al spijt hebben van ons afgesloten abonnement. Dit probleem moet op te lossen zijn lijkt mij.

Als dit niet het geval is kan ik dan mijn abonnement nog annuleren?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Beste antwoord door Nora van Odido

Hi @Meskowitz, ik help je hier graag mee verder! Zou je eens alle extra kijkprofielen willen verwijderen, zodat je alleen het admin profiel over is? Vervolgens kan je deze aanpassen naar een andere leeftijdsgrens en hem daarna weer op 18 jaar zetten. Hopelijk zorgt dit ervoor dat je de pincode niet meer hoeft in te vullen en kan je daarna weer extra kijkprofielen aanmaken! Laat je het me weten als het gelukt is? 

Bekijk origineel

4 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9323 reacties
  • 30 augustus 2023

Hoi @Meskowitz ,

Natuurlijk is dit op te lossen.  Maar eerst even een stapje terug. Welke TV app gebruik je, T-Mobile TV app of TV anywhere? En op welk TV merk/type?


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 30 augustus 2023
eric schreef:

Hoi @Meskowitz ,

Natuurlijk is dit op te lossen.  Maar eerst even een stapje terug. Welke TV app gebruik je, T-Mobile TV app of TV anywhere? En op welk TV merk/type?

Hoi Eric,

Ik heb in de huiskamer een Samsung smart TV uit 2022 en daar heb ik de T-Mobile TV app op geinstalleerd.

Op de slaapkamer heb ik een LG smart TV type UK63 hier heb ik de T-Mobile tv app ook op geinstalleerd, tevens hangt hier de Google TV chromecast aan waar ik ook de T-Mobile TV app op heb geinstalleerd.

Op alle apparaten moet ik ieder keer de pincode instellen.

groet

Rob


Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1684 reacties
  • Antwoord
  • 30 augustus 2023

Hi @Meskowitz, ik help je hier graag mee verder! Zou je eens alle extra kijkprofielen willen verwijderen, zodat je alleen het admin profiel over is? Vervolgens kan je deze aanpassen naar een andere leeftijdsgrens en hem daarna weer op 18 jaar zetten. Hopelijk zorgt dit ervoor dat je de pincode niet meer hoeft in te vullen en kan je daarna weer extra kijkprofielen aanmaken! Laat je het me weten als het gelukt is? 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 31 augustus 2023

Ik heb geen tv box en kom met de afstandsbediening van mijn Samsung tv niet in het instellingen menu (tegels) op mijn LG tv is het uiteindelijk gelukt en kon ik het extra profiel verwijderen wat niet lukte op de app op mijn iphone. Ik heb gedaan wat je geadviseerd hebt en dit werkt. Geen pincode meer gevraagd tot nu toe👍

 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen