Skip to main content

tv anywhere. afspelen mislukt. 414422


  • is een Top Poster
  • 6 reacties

Ik heb de tv anywhere app op 2 (van de maximaal 4 apparaten) android tablets geïnstalleerd. Op een van tablet werkt alles goed. Op de andere tablet krijg ik de melding 'Afspelen mislukt. Probeer het opnieuw of neem contact op met de klantenservice. (414422). Deze fout krijg ik alleen bij de commerciële zenders. Ned 1,2 en 3 evenals regionale zenders en BBC doen het wel goed

Wat heb ik gedaan:

Van alle apparaten de tv anywhere app verwijderd en deze opnieuw op 2 tablets geïnstalleerd.

Wie weet waar dit aan kan liggen.

Uitgelichte reactie

17 mei 2023

Hoi @Cok117, leuk dat je van de TV Anywhere App gebruik maakt, ik zie je graag op al je schermen genieten! Ik ben vooral benieuwd om meer te weten te komen over de tablet die problemen geeft, namelijk:

  • Is het besturingssysteem van de tablet minstens iOS versie 10 of hoger of android versie 5 of hoger?
  • Welk merk is de tablet?
  • Welk type is de tablet?

Ik haal graag de onderste steen voor je boven! 🙂

11 reacties

Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • 17 mei 2023

Hoi @Cok117, leuk dat je van de TV Anywhere App gebruik maakt, ik zie je graag op al je schermen genieten! Ik ben vooral benieuwd om meer te weten te komen over de tablet die problemen geeft, namelijk:

  • Is het besturingssysteem van de tablet minstens iOS versie 10 of hoger of android versie 5 of hoger?
  • Welk merk is de tablet?
  • Welk type is de tablet?

Ik haal graag de onderste steen voor je boven! 🙂


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 17 mei 2023

Bedankt voor je reactie.

Tablet = Lenovo YT-705F

Android versie 10

Zoals gemeld. De app werkt wel bij niet commerciële zenders. Ook aantal geïnstalleerde apps in binnen het maximum.


TMTV
Super User
Forum|alt.badge.img+6
  • Odido Superuser
  • 1868 reacties
  • 18 mei 2023

Hoi @Cok117,

Er lijkt iets niet goed te gaan met gecodeerde zenders. Zou je de app DRM Info kunnen installeren en screenshots daarvan kunnen plaatsen? De precieze eisen ken ik niet, maar misschien kan een moderator zo achterhalen of de tablet aan de eisen voldoet.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 19 mei 2023

 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 19 mei 2023

 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 19 mei 2023

Sorry. Bovenstaande afbeeldingen zijn van verkeerd apparaat. 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 19 mei 2023

 


TMTV
Super User
Forum|alt.badge.img+6
  • Odido Superuser
  • 1868 reacties
  • 19 mei 2023

@Cok117 Voor zover ik het kan beoordelen ziet het er goed uit. Wellicht kan @Cal of een van de andere moderators controleren of het zo zou moeten werken.


  • is een Top Poster
  • 14 reacties
  • 2 juni 2023

Ik heb dezelfde tablet en krijg het ook niet werkend. In het begin veel contact gehad met klantenservice maar tot nu toe geen resultaat. Ik ben benieuwd of het jou wel gelukt is?


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 2 juni 2023

Nee. Nog een keer een factory reset gedaan zonder resultaat.


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 2 februari 2024

Hier hetzelfde probleem met de zelfde tablet. Ooit ooit heel lang geleden had ik een zelfde probleem met een andere tablet van Lenovo en kon toen iets veranderen in de bron code van Android/google.

Gebruik nu maar m'n telefoon voor deze zenders minder prettig maar ach, het hoort erbij denk ik dan maar


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen