Skip to main content

Geen TV signaal na aansluiting

• 13 maart 2023
  • 1 reactie
  • 28 Bekeken

Vorige week maandag ben ik aangesloten door Guidion op Tmobile Thuis. Direct vanaf het begin werkte de STB van de TV al niet. Monteur gaf direct al het volgende aan:

Modem online. Stb niet werkend. Beeld blijft op zwart scherm. Kan inloggegevens niet invoeren. Ticket doorzetten voor BO om stb in de juiste groep te zetten.

Nu een week verder en nog steeds geen TV. Graag een oplossing.

Uitgelichte reactie

13 maart 2023

Welkom @hansnoordkamp op onze Community! Ik zie dat je al contact hebt gehad met onze klantenservice. Het ticket hiervoor was gesloten, deze is vandaag weer geopend met een extra notitie! Als ze hier meer over weten, wordt er contact met je opgezocht!

1 reactie

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14746 reacties
  • 13 maart 2023

Welkom @hansnoordkamp op onze Community! Ik zie dat je al contact hebt gehad met onze klantenservice. Het ticket hiervoor was gesloten, deze is vandaag weer geopend met een extra notitie! Als ze hier meer over weten, wordt er contact met je opgezocht!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen