Ik heb maandag contact gehad met de klantenservice omdat mijn tvbox blijft hangen bij "verbinden met server" en daarna het beeld zwart wordt.
Alle stappen samen gedaan, uiteindelijk doorverwezen naar de technische dienst.
Vandaag mail gehad dat het probleem verholpen is. Maar tvbox werkt nog steeds niet.
Beste antwoord door Lisa
Hi @Guzzi84, super om te lezen! Mijn collega heeft laten weten een aanpassing te hebben verricht en daarnaast heeft ze een wisseling van het modem in werking gezet. Het Draytek modem gaat geswapt worden met een Zyxel modem en Guidion is aangestuurd voor deze installatie. Het Draytek modem heeft namelijk niet de juiste software opgehaald voor T-Mobile TV, maar dit wordt gefixt met een ander modem. Hopelijk kunnen ze snel bij jou langskomen.
Ik heb meteen een vergoeding voor je in orde gemaakt voor de dagen dat je geen tv kon kijken. Dit kun je checken in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Heel veel kijk-plezier! 😊
Hi @Guzzi84, dankjewel voor de heldere toelichting! Super goed dat je dit hier aangeeft. Ik ben meteen met je mee gaan kijken, want ik wil dat je zo snel mogelijk probleemvrij bent. Ik zie dat mijn collega een aanpassing heeft verricht aan de TV Box. Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Werkt het hierna wel? Zo niet, dan ga ik het onderzoek heropenen en aangeven dat de aanpassing het probleem niet heeft opgelost. Ik hoor het graag van je! 💪
Hi @Guzzi84, dankjewel voor deze snelle reactie! Zojuist heb ik het onderzoek opnieuw geopend en hier heb je ook een e-mail van gekregen ter bevestiging. Ik heb mijn collega alvast op de hoogte gebracht dat de aanpassing niet de oplossing was. De technische dienst gaat nu op zoek naar een andere fix. Ik houd je op de hoogte!
Hi @Guzzi84, ik heb gevraagd aan mijn collega of hij hier vandaag nog tijd voor heeft! Zelf ben ik vanaf morgen een paar dagen vrij. Dus ik hoop dat ik je vandaag nog kan verblijden met de oplossing en anders kom ik hier woensdag meteen bij jou op terug.
Hi @Guzzi84, super om te lezen! Mijn collega heeft laten weten een aanpassing te hebben verricht en daarnaast heeft ze een wisseling van het modem in werking gezet. Het Draytek modem gaat geswapt worden met een Zyxel modem en Guidion is aangestuurd voor deze installatie. Het Draytek modem heeft namelijk niet de juiste software opgehaald voor T-Mobile TV, maar dit wordt gefixt met een ander modem. Hopelijk kunnen ze snel bij jou langskomen.
Ik heb meteen een vergoeding voor je in orde gemaakt voor de dagen dat je geen tv kon kijken. Dit kun je checken in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Heel veel kijk-plezier! 😊
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.