Nieuw bij T-mobile sinds 1 week, leek allemaal goed te functioneren.
Extra wifi punt werkt prima, echter sinds gisteren werkt de tv gids app NIET meer.
De eerste week was deze probleemloos, nu echter komt er alleen het radertje te voorschijn van laden..
Verder gebeurt er niets, alle andere functies werken normaal.
Wie weet wat hier aan te doen ?
Beste antwoord door Lisa
Hi @Nortico, welkom op de T-Mobile voor thuis Community! đ Hartstikke goed dat je dit aangeeft, want op dit moment zorg ik er samen met een andere collega voor dat er zo snel mogelijk een oplossing voor dit probleem komt. Kun je terugkomen op de onderstaande punten? Dan zorg ik dat ook jouw gegevens worden doorgezet:
Welke afstandsbediening gebruik je?
Welke tv heb je (bijvoorbeeld: Samsung QE43LS03AAUXXN)
Wat is het besturingssysteem van de tv (dit is te vinden bij de instellingen van de tv)?
Wat is de software versie?
Welke versie van de Smart TV App is er geĂŻnstalleerd (ga in de App naar âaccountâ, âinstellingenâ en âoverâ)?
Op welke datum is dit probleem begonnen?
Doet dit probleem zich ook voor op andere apparaten (zoals op de TV Box)?
Als je deze antwoorden in het onderstaande topic kunt geven, dan zou dat perfect zijn:
Media is niet beschikbaar
Zo houden we dit euvel overzichtelijk. Merci voor de moeite!
Dit is een probleem dat al bijna een jaar speelt, welkom bij de club...
TV compleet van stroom afhalen wil soms wel eens werken, app verwijderen en opnieuw installeren soms ook. Verder is het complete bagger. Je gaat waarschijnlijk nog wel gevraagd worden naar de versie van de software van je tv, de versie van je ab en versie app... ZuchtâŠ
Hi @Nortico, welkom op de T-Mobile voor thuis Community! đ Hartstikke goed dat je dit aangeeft, want op dit moment zorg ik er samen met een andere collega voor dat er zo snel mogelijk een oplossing voor dit probleem komt. Kun je terugkomen op de onderstaande punten? Dan zorg ik dat ook jouw gegevens worden doorgezet:
Welke afstandsbediening gebruik je?
Welke tv heb je (bijvoorbeeld: Samsung QE43LS03AAUXXN)
Wat is het besturingssysteem van de tv (dit is te vinden bij de instellingen van de tv)?
Wat is de software versie?
Welke versie van de Smart TV App is er geĂŻnstalleerd (ga in de App naar âaccountâ, âinstellingenâ en âoverâ)?
Op welke datum is dit probleem begonnen?
Doet dit probleem zich ook voor op andere apparaten (zoals op de TV Box)?
Als je deze antwoorden in het onderstaande topic kunt geven, dan zou dat perfect zijn:
Media is niet beschikbaar
Zo houden we dit euvel overzichtelijk. Merci voor de moeite!
Hoe vreemd het ook moge klinken sinds gisteravond werkt de TV gids weer zoals vanouds.
Heb wel gelezen dat je de app moet afsluiten met de back knop, wat ik niet deed en sinds een paar dagen nu afsluit met de back knop. Wellicht heeft dit het probleem opgelostâŠ.we wachten het af.
Toch dank voor jullie reageren, vr.gr rofa /Nortico
Hi @Nortico, yay - wat super om dit te lezen! Dankjewel voor het aangeven. Laat het vooral weten als ik nog iets voor je kan betekenen. Ik heb in ieder geval aan mijn collega aangegeven dat het bij jou weer zonder problemen werkt. Hopelijk geldt dit ook voor de rest van de klanten die dit issue ervaren/ervaarden. Ervaar jij het issue toevallig sinds gisteren ook niet meer @robbietobbie? đ€
Hi @Nortico, yes - dat vind ik een hele goede! Ik ga ook bij andere klanten checken of dit de oplossing is voor de tv-gids die blijft laden in de Smart TV App. Als dit ook bij andere klanten de oplossing is, dan verdien jij een enorm grote pluim en laat ik dat aan je weten.
Net geprobeerd. Gids oproepen werkte nog steeds niet. Nogmaals app afgesloten op deze manier en weer opgestart, daarna werkte gids wel weer. Blijft dus hit and miss.
Werkte net ALLEEN door app af te sluiten (back knop 2 seconden indrukken), dan tv uitzetten. Tv weer aanzetten en app opnieuw starten. Dacht dat dit dus de oplossing was. Maar niet dus... Nu lukt het weer niet om gids op te roepen.
Hi @Nortico, super fijn om te lezen dat dit voor jou werkt - dankjewel voor het aangeven! Ik had ook heel er gehoopt dat dit consistent de oplossing was @robbietobbie. Het onderzoek is nog steeds gaande, dus ik laat het hier weten als ik hier een terugkoppeling voor krijg.
Helaas moet ik nu wel opmerken dat hij het soms wel en soms niet doet.
Met name in de ochtend gaat hij probleemloos naar de tv gids, echter in de avond geeft hij het radertje van verbinding zoeken in een scherm waarvan vaag de contouren te zien zijn van het terugkijk scherm.
Helaas ik kan het niet mooier maken, vr.gr. Nortico
Hi @Nortico en @robbietobbie, ik heb gelukkig goed nieuws voor jullie omtrent het onderzoek met de ladende tv-gids! Mijn collega verwacht hier vandaag of morgen een update over binnen te krijgen. Zo is dit van de week in een meeting met de leverancier opnieuw besproken en is er om een concrete update gevraagd. Zodra mijn collega dit aan mij doorgeeft, dan deel ik dit meteen met jullie. In het onderstaande topic deel ik de update omtrent het onderzoek:
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.