Nu alles onder een inlog is geplaatst zie ik na inloggen alleen mijn mobiele abonnement maar niet die van T-Mobile Thuis. Krijg ook deze foutmelding:

Ik kan nu o.a. niet mijn Via-play verlengen na de eerste 4 maanden gratis.
Graag oplossen.
Nu alles onder een inlog is geplaatst zie ik na inloggen alleen mijn mobiele abonnement maar niet die van T-Mobile Thuis. Krijg ook deze foutmelding:
Ik kan nu o.a. niet mijn Via-play verlengen na de eerste 4 maanden gratis.
Graag oplossen.
Beste antwoord door Anonymous
Nu alles onder een inlog is geplaatst zie ik na inloggen alleen mijn mobiele abonnement maar niet die van T-Mobile Thuis.
Heb je dit al geprobeerd ?
Krijg ook deze foutmelding:
Klopt, het lijkt erop dat er problemen zijn met het laden van de klantvoordeel gegevens. Soms duurt het laden van mobiele en/of thuis abonnement(en) ook langer dan gewoonlijk. T-Mobile is er druk mee bezig en helaas is het tot die tijd even afwachten. Misschien kun je het later even opnieuw proberen in de hoop dat het dan weer naar behoren werkt.
Ik kan nu o.a. niet mijn Via-play verlengen na de eerste 4 maanden gratis.
Heb je Viaplay opgezegd binnen die 4 maanden? Als dit niet het geval is, dan zou Viaplay gewoon moeten doorlopen tot je deze opzegt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.