@fam.oberman Aah excuses, ik vatte je antwoord anders op - sorry! Ik dacht dat je een voorheen gebruikt account gesloten had en nu een nieuw account met Viaplay bij T-Mobile wilde starten, maar je kunt die natuurlijk gewoon overhevelen.
Hi @Jason dank voor je antwoord. Bij mijn weten heb ik geen nieuw account aangemaakt omdat ik er al een had. Die heb ik opgezegd en loopt tot 17-11. Ik zie wel bij de instellingen dat account al is gekoppeld aan T-Mobile. Dus volgens mij blijft het account en ww gewoon zoals het was.
Hoi @fam.oberman, fijn dat het nu helemaal gelukt is - bedankt voor het delen van jouw update!
Je kunt straks inloggen met het nieuwe account dat je aangemaakt hebt bij Viaplay, daar verandert verder niets aan. Heel veel kijkplezier toegewenst!
Hoi @Lisa T-mobile heeft wat aangepast want de pagina voor aanmelden ESPN-ViaPlay ziet er anders uit en kan ik nu wel benaderen. Ik heb dus nu zelf alles in gang kunnen zetten.
Zo heb ik nu dus via T-Mobile Viaplay afgesloten. Tevens heb ik mijn eigen Via-play subscription opgezegd. Kan ik dan straks nog wel inloggen bij Via-Play Viaplay - Een gevoel. Een ervaring. Waar je wil.?
Hi @fam.oberman, hartstikke bedankt voor jouw berichtje! Zojuist ben ik teruggekomen op jouw privébericht. Voor de volledigheid plaats ik de inhoud ook in dit topic. Kun je via deze weg jouw akkoord geven? Dan maak ik Viaplay voor jou in orde:
Wat ontzettend fijn om te lezen dat je weer bij jouw gegevens kunt, daar ben ik heel blij om. Wat betreft Cloud Opnemen, deze informatie delen wij altijd van tevoren zodat je als klant niet voor verrassingen komt te staan. Ik zie dat mijn collega Jason enkele maanden geleden deze informatie naar jou heeft doorgezet in het topic. Excuses als dit niet duidelijk voor je was. De vorige TV Box met opnamefunctie was duurder dan de TV Box die je nu hebt, dus dat wordt gecompenseerd met de prijs. Weet je zo voldoende?
Viaplay regel ik maar al te graag voor je. Voordat ik dat in orde maak, wil ik voor de volledigheid de voorwaarden met je delen die worden weergeven als je deze aanvraag rond wilt maken. Ga je akkoord met de onderstaande punten?
- Ik verzoek T-Mobile en ga ermee akkoord dat de dienst direct na bestelling geleverd wordt en daarmee doe ik afstand van mijn bedenktermijn van 14 dagen.
- Ik stem in met de betalingsverplichting en alle voorwaarden en tarieven die op mijn bestelling van toepassing zijn en machtig T-Mobile om de kosten per maand automatisch te incasseren.
- Ik kan de dienst op ieder moment aanpassen met een opzegtermijn van 30 dagen.
- Mijn T-Mobile e-mailadres en klantnummer worden eenmalig aan Viaplay verstrekt, zodat ze mij kunnen herkennen bij het activeren van mijn account en eventueel kunnen herinneren aan het activeren van mijn account. Voor meer informatie over de gegevensverwerking: Viaplay privacy statement.
Thanks!
Hi @Jason en @Lisa ,
Ik kan sinds enkele dagen weer bij mijn gegevens voor TV-thuis. Wel met horten en stoten (zat in een soort loop). Met uitloggen en weer inloggen was die loop weer weg.
Dan even het niet digitaal kunnen opnemen. Ik had dat in de oude setting wel en dat zou toch 1 op 1 overgaan met de migratie? Ik zie nu dat het nl. uit staat en dat ik daar € 5 voor moet betalen. Was dat in de oude situatie ook al zo? Vind het wel kwalijk dat met de migratie deze functie uit is gezet.
Ik wilde Viaplay aanschaffen via jullie maar de link https://thuismy.t-mobile.nl/abonnementen/entertainment/viaplay-aan werkt niet en wordt geredirect via https://thuismy.t-mobile.nl/auth-callback naar https://thuismy.t-mobile.nl/abonnementen/internet.
Kun je dat nog voor me fixen?
Hoi @WimTHUIS, dit zal worden opgelost zodra jouw My T-Mobile Thuis omgeving gemigreerd is naar de nieuwe variant. Dit gebeurt ergens in de komende weken hier ontvang je zelf een melding over.
Wat betreft de tv-pincode: deze stuur ik naar je per privébericht, maar je kunt deze altijd vinden in het document dat we je ergens bij de start van je aanvraag hebben toegestuurd, tezamen met je tv-klantnummer.
De facturen kun je normaliter in de My zien, maar zijn nu voor jou onzichtbaar. Ik kan de facturen per e-mail toesturen, dat is geen probleem - welke wil je kunnen inzin?
dankje wel, tv app werkt in ieder geval.
Hoi @WimTHUIS, dit zal worden opgelost zodra jouw My T-Mobile Thuis omgeving gemigreerd is naar de nieuwe variant. Dit gebeurt ergens in de komende weken hier ontvang je zelf een melding over.
Wat betreft de tv-pincode: deze stuur ik naar je per privébericht, maar je kunt deze altijd vinden in het document dat we je ergens bij de start van je aanvraag hebben toegestuurd, tezamen met je tv-klantnummer.
De facturen kun je normaliter in de My zien, maar zijn nu voor jou onzichtbaar. Ik kan de facturen per e-mail toesturen, dat is geen probleem - welke wil je kunnen inzin?
ik kan niks inzien met mijn t-mobile thuis app het enige dat ik te zien krijg is mijn mobiele abonnement maar tv thuis zie ik niet en ook gee facturen ender gelijke.
ik wil graag mijn tv code opzoeken en ben nu al de hele avond gefrustreerd aan het pielen op mijn mobiel, de laptop en de tablet maar helaas geen succes.
telkens bij inloggen ga ik automatisch terug naar het overzicht van mijn mobiele app.
al ik op thuis klik krijg ik vele opties om een thuis abonnement af te sluiten, maar die heb ik allang.
waar vind ik die code? en mijn facturen?
@Lisa dank voor je reactie. Ik stuur je even een PB.
Hi @fam.oberman, goed dat je dit nagaat! Jammer genoeg kan ik niet inzien wanneer je gemigreerd wordt. Hier word je vanzelf over gemaild. Weet dat ik ook heel graag een aanpassing in jouw abonnement in orde maak voor je. Als je hier laat weten wat je wilt wijzigen, dan kan ik dat via de achterkant regelen. Mocht je af en toe ook nog andere dingen willen inzien in je My T-Mobile omgeving totdat je bent gemigreerd, laat het hier dan weten. Dan kijk ik met liefde voor je!
Hi @Jason is er al iets bekend over de nieuwe inlog methode? Ik wil misschien iets aanpasen maar kan nog steeds niet bij mijn gegevens.
@fam.oberman Het loopt nog niet helemaal vlekkeloos met de nieuwe manier van inloggen, maar geen zorgen: we hebben alles onder controle en zijn bezig met de volledige overgang naar één omgeving. We starten binnenkort met het live zetten van één omgeving voor zowel het mobiele, als voor het thuis abonnement. Dit betekent dat je beide dashboards vanuit één hoofdpagina kunt bereiken en dat alles binnen één account gestationeerd is. Tot die tijd kan het voorkomen dat je of Thuis of Mobiel tijdelijk niet kunt inzien, dit gaan we spoedig veranderen.
Sorry voor het aanhoudende ongemak!
Hoi @Lisa de eerste keer lukte het om in te loggen op https://thuismy.t-mobile.nl/mijn-gegevens en zag ik ook mijn TV-abo gegevens (niet die van mijn mobiel).
Vervolgens heb ik uitgelogd en weer ingelogd via https://www.t-mobile.nl/login. Daar zag ik helaas alleen mijn mobiele-abo.
Daar weer uitgelogd en weer ingelogd via https://thuismy.t-mobile.nl/mijn-gegevens wordt ik geredirect naar https://www.t-mobile.nl/login.
Dus het werkt nog niet helaas.
Hi @fam.oberman, super fijn om te lezen dat het nieuwe tv-platform perfect werkt! Al had ik ontzettend gehoopt dat jij hierdoor ook weer zonder problemen in jouw My T-Mobile omgeving alles in kon zien. Heel goed dat je hierop terugkomt. Ik heb vanaf deze kant jouw gegevens aangepast en in een privébericht heb ik dit naar je doorgezet. Via deze link kan je vervolgens weer het wachtwoord aanpassen als je dat wilt: https://thuismy.t-mobile.nl/mijn-gegevens. Voordat je deze stap uitvoert, wil ik je vragen om eerst helemaal uit te loggen. Werkt het vervolgens naar behoren als jij via deze link naar jouw My T-Mobile omgeving gaat? Ik hoor het graag!
@Lisa en/of @Jason wellicht hebben jullie mijn vorige post gemist maar alles werkt perfect. Maar waar we deze actie voor hebben gedaan, nl dat mijn gegevens weer zichtbaar worden daar is nog geen verandering in gekomen. Moet daar nog iets voor gebeuren?
Graag jullie reactie.
Hi @Lisa alles doet het perfect. Dank daarvoor. Maar nu waarom we deze actie hebben gedaan, nl dat mijn gegevens weer zichtbaar worden. Moet daar nog iets voor gebeuren want er is nog geen verandering op dat vlak.
Hi @fam.oberman, bij deze het seintje vanuit mij! Mijn collega heeft de migratie doorgevoerd, dus je kunt nu genieten van T-Mobile TV. Heel veel kijk-plezier en laat het gerust weten als je nog andere vragen hebt.
Hi @fam.oberman, top - merci voor het seintje! Mijn collega heb ik direct gevraagd om dit voor jou in orde te maken. Zodra hij dit heeft geregeld, laat ik het jou weten.
Hoi @Lisa de box is aangesloten.
Hi @fam.oberman, helemaal super! Kan je een seintje geven zodra de TV Box daadwerkelijk is aangesloten? Alleen dan kan ik één van onze tv-specialisten aan de mouw trekken om gelijk de migratie in orde te maken. Ik ga ervoor zorgen dat je heel snel van T-Mobile TV kunt genieten!
Hi @Jason de nieuwe box is binnen. Ik ga hem morgen aansluiten. Wat mij betreft mag je migratie opstarten.
@fam.oberman Je kunt het bericht hier in het topic achterlaten: mocht ik om wat voor reden dan ook verhinderd zijn, dan kan één van mijn collega's het overpakken!
Je ontvangt straks een e-mail met track&trace-code zodra het pakket ons distributiecentrum verlaten heeft en aangeboden wordt ter bezorging bij PostNL - meestal is dit zo'n één à twee dagen na de bestelling.
Hi @Jason dank voor het in gang zetten van de omzetting. Zodra de box binnen is stuur ik je een bericht. Wil je dat hier of via een PB?
Mail dat vervangende apparatuur onderweg is is al binnen. Kan alleen de bestelling niet volgen, daar kan ik immers niet bijkomen
@fam.oberman Helemaal goed: ik zorg ervoor dat ons tv-team de migratie volgende week opstart. Je bent dan maximaal drie à vier uur zonder tv-beeld. Dit komt doordat de initialisatie en configuratie aan de gang zijn. Ik geef je op de dag zelf door wanneer het zal gebeuren, ook krijg je een sms en e-mail met informatie.
De oude box mag dadelijk bij het grofvuil gedeponeerd worden, die hoeven we niet langer geretourneerd te hebben!
Geef me alsjeblieft een seintje zodra je komende week de nieuwere TV Box ontvangen hebt, dan verzoek ik meteen bij het team om de migratie in gang te zetten.