Nu alles onder een inlog is geplaatst zie ik na inloggen alleen mijn mobiele abonnement maar niet die van T-Mobile Thuis. Krijg ook deze foutmelding:
Ik kan nu o.a. niet mijn Via-play verlengen na de eerste 4 maanden gratis.
Graag oplossen.
Nu alles onder een inlog is geplaatst zie ik na inloggen alleen mijn mobiele abonnement maar niet die van T-Mobile Thuis. Krijg ook deze foutmelding:
Ik kan nu o.a. niet mijn Via-play verlengen na de eerste 4 maanden gratis.
Graag oplossen.
Hoi
Zo heb ik nu dus via T-Mobile Viaplay afgesloten. Tevens heb ik mijn eigen Via-play subscription opgezegd. Kan ik dan straks nog wel inloggen bij Via-Play Viaplay - Een gevoel. Een ervaring. Waar je wil.?
Hi
Kijk, super dat je dit weer zo razendsnel kon aanvullen
Hoi
Wat betreft de tv-pincode: deze stuur ik naar je per privébericht, maar je kunt deze altijd vinden in het document dat we je ergens bij de start van je aanvraag hebben toegestuurd, tezamen met je tv-klantnummer.
De facturen kun je normaliter in de My zien, maar zijn nu voor jou onzichtbaar. Ik kan de facturen per e-mail toesturen, dat is geen probleem - welke wil je kunnen inzin?
dankje wel, tv app werkt in ieder geval.
Hi
Mail dat vervangende apparatuur onderweg is is al binnen. Kan alleen de bestelling niet volgen, daar kan ik immers niet bijkomen
Hi
Hi
Hi
ik kan niks inzien met mijn t-mobile thuis app het enige dat ik te zien krijg is mijn mobiele abonnement maar tv thuis zie ik niet en ook gee facturen ender gelijke.
ik wil graag mijn tv code opzoeken en ben nu al de hele avond gefrustreerd aan het pielen op mijn mobiel, de laptop en de tablet maar helaas geen succes.
telkens bij inloggen ga ik automatisch terug naar het overzicht van mijn mobiele app.
al ik op thuis klik krijg ik vele opties om een thuis abonnement af te sluiten, maar die heb ik allang.
waar vind ik die code? en mijn facturen?
Hi
Wat ontzettend fijn om te lezen dat je weer bij jouw gegevens kunt, daar ben ik heel blij om. Wat betreft Cloud Opnemen, deze informatie delen wij altijd van tevoren zodat je als klant niet voor verrassingen komt te staan. Ik zie dat mijn collega Jason enkele maanden geleden deze informatie naar jou heeft doorgezet in het topic. Excuses als dit niet duidelijk voor je was. De vorige TV Box met opnamefunctie was duurder dan de TV Box die je nu hebt, dus dat wordt gecompenseerd met de prijs. Weet je zo voldoende?
Viaplay regel ik maar al te graag voor je. Voordat ik dat in orde maak, wil ik voor de volledigheid de voorwaarden met je delen die worden weergeven als je deze aanvraag rond wilt maken. Ga je akkoord met de onderstaande punten?
Thanks!
Hi
Ik kan sinds enkele dagen weer bij mijn gegevens voor TV-thuis. Wel met horten en stoten (zat in een soort loop). Met uitloggen en weer inloggen was die loop weer weg.
Dan even het niet digitaal kunnen opnemen. Ik had dat in de oude setting wel en dat zou toch 1 op 1 overgaan met de migratie? Ik zie nu dat het nl. uit staat en dat ik daar € 5 voor moet betalen. Was dat in de oude situatie ook al zo? Vind het wel kwalijk dat met de migratie deze functie uit is gezet.
Ik wilde Viaplay aanschaffen via jullie maar de link https://thuismy.t-mobile.nl/abonnementen/entertainment/viaplay-aan werkt niet en wordt geredirect via https://thuismy.t-mobile.nl/auth-callback naar https://thuismy.t-mobile.nl/abonnementen/internet.
Kun je dat nog voor me fixen?
Hoi
Wat betreft de tv-pincode: deze stuur ik naar je per privébericht, maar je kunt deze altijd vinden in het document dat we je ergens bij de start van je aanvraag hebben toegestuurd, tezamen met je tv-klantnummer.
De facturen kun je normaliter in de My zien, maar zijn nu voor jou onzichtbaar. Ik kan de facturen per e-mail toesturen, dat is geen probleem - welke wil je kunnen inzin?
Hoi
Je kunt straks inloggen met het nieuwe account dat je aangemaakt hebt bij Viaplay, daar verandert verder niets aan. Heel veel kijkplezier toegewenst!
Hi
Hi
Hoi
Hi
Hi
Je ontvangt straks een e-mail met track&trace-code zodra het pakket ons distributiecentrum verlaten heeft en aangeboden wordt ter bezorging bij PostNL - meestal is dit zo'n één à twee dagen na de bestelling.
De oude box mag dadelijk bij het grofvuil gedeponeerd worden, die hoeven we niet langer geretourneerd te hebben!
Geef me alsjeblieft een seintje zodra je komende week de nieuwere TV Box ontvangen hebt, dan verzoek ik meteen bij het team om de migratie in gang te zetten.
Momenteel betaal je € 5 per maand extra voor de box met recorder (Amulet 515). Dit bedrag betaal je ook voor Cloud Opnemen, dat betekent dat die elkaar wegstrepen en je omgerekend exact hetzelfde zult betalen per maand. De opslag zelf ben je inderdaad kwijt, daar dit fysieke opnames betreft. Geen zorgen! Je zult straks, na de migratie naar T-Mobile TV, gebruik kunnen maken van digitale opnames (tot 200 uur opslag mogelijk).
In ons handige topic kun je alle ins en out hierover lezen: Alles over T-Mobile TV | T-Mobile Community.
Op de website hebben we een handig overzicht met betrekking tot Cloud Opnemen: Cloud Opnemen gebruiken | T-Mobile Thuis. Houd er alsjeblieft nog rekening mee dat je bij Cloud Opnemen niet alle zenders kunt opnemen, dit is beperkt tot het gros van de zenders. In onze zenderlijst kun je zien welke wel tot de mogelijkheid behoren: Zenderoverzicht | TV-zenders T-Mobile Thuis. Klik op “Cloud Opnemen” in het “Extra's”-tabje en zie welke zenders allemaal opneembaar zijn.
Indien ik nog meer aanvullende info kan geven, geef een seintje!
Hi
Ben ik de enige ben die hier last van heeft of zijn er meer? Op zich sta ik wel open voor nieuwe dingen en zeker als dat mijn probleem oplost.
Heb je wat meer info voor mij over T-MOBILE TV? Ik betaal nu ook extra voor opslag in mijn box. Dat ben ik dan ook kwijt?
Goedemorgen
Laat me weten of je hier interesse in hebt, dan regel ik het vandaag nog!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.