Skip to main content

Nu alles onder een inlog is geplaatst zie ik na inloggen alleen mijn mobiele abonnement maar niet die van T-Mobile Thuis. Krijg ook deze foutmelding:

Ik kan nu o.a. niet mijn Via-play verlengen na de eerste 4 maanden gratis.

Graag oplossen.

Hoi @WimTHUIS, dit zal worden opgelost zodra jouw My T-Mobile Thuis omgeving gemigreerd is naar de nieuwe variant. Dit gebeurt ergens in de komende weken hier ontvang je zelf een melding over.

Wat betreft de tv-pincode: deze stuur ik naar je per privébericht, maar je kunt deze altijd vinden in het document dat we je ergens bij de start van je aanvraag hebben toegestuurd, tezamen met je tv-klantnummer.

De facturen kun je normaliter in de My zien, maar zijn nu voor jou onzichtbaar. Ik kan de facturen per e-mail toesturen, dat is geen probleem - welke wil je kunnen inzin?

Hi @Jason en @Lisa ,

Ik kan sinds enkele dagen weer bij mijn gegevens voor TV-thuis. Wel met horten en stoten (zat in een soort loop). Met uitloggen en weer inloggen was die loop weer weg.

Dan even het niet digitaal kunnen opnemen. Ik had dat in de oude setting wel en dat zou toch 1 op 1 overgaan met de migratie? Ik zie nu dat het nl. uit staat en dat ik daar € 5 voor moet betalen. Was dat in de oude situatie ook al zo? Vind het wel kwalijk dat met de migratie deze functie uit is gezet.

Ik wilde Viaplay aanschaffen via jullie maar de link https://thuismy.t-mobile.nl/abonnementen/entertainment/viaplay-aan werkt niet en wordt geredirect via https://thuismy.t-mobile.nl/auth-callback naar https://thuismy.t-mobile.nl/abonnementen/internet.

Kun je dat nog voor me fixen?

Hi @fam.oberman, hartstikke bedankt voor jouw berichtje! Zojuist ben ik teruggekomen op jouw privébericht. Voor de volledigheid plaats ik de inhoud ook in dit topic. Kun je via deze weg jouw akkoord geven? Dan maak ik Viaplay voor jou in orde:

Wat ontzettend fijn om te lezen dat je weer bij jouw gegevens kunt, daar ben ik heel blij om. Wat betreft Cloud Opnemen, deze informatie delen wij altijd van tevoren zodat je als klant niet voor verrassingen komt te staan. Ik zie dat mijn collega Jason enkele maanden geleden deze informatie naar jou heeft doorgezet in het topic. Excuses als dit niet duidelijk voor je was. De vorige TV Box met opnamefunctie was duurder dan de TV Box die je nu hebt, dus dat wordt gecompenseerd met de prijs. Weet je zo voldoende?

Viaplay regel ik maar al te graag voor je. Voordat ik dat in orde maak, wil ik voor de volledigheid de voorwaarden met je delen die worden weergeven als je deze aanvraag rond wilt maken. Ga je akkoord met de onderstaande punten?

• Ik verzoek T-Mobile en ga ermee akkoord dat de dienst direct na bestelling geleverd wordt en daarmee doe ik afstand van mijn bedenktermijn van 14 dagen.
  • Ik stem in met de betalingsverplichting en alle voorwaarden en tarieven die op mijn bestelling van toepassing zijn en machtig T-Mobile om de kosten per maand automatisch te incasseren.
  • Ik kan de dienst op ieder moment aanpassen met een opzegtermijn van 30 dagen.
  • Mijn T-Mobile e-mailadres en klantnummer worden eenmalig aan Viaplay verstrekt, zodat ze mij kunnen herkennen bij het activeren van mijn account en eventueel kunnen herinneren aan het activeren van mijn account. Voor meer informatie over de gegevensverwerking: Viaplay privacy statement.

Thanks! 🍀

Hoi @fam.oberman, fijn dat het nu helemaal gelukt is - bedankt voor het delen van jouw update! 

Je kunt straks inloggen met het nieuwe account dat je aangemaakt hebt bij Viaplay, daar verandert verder niets aan. Heel veel kijkplezier toegewenst! 😄

Hi @Jason dank voor je antwoord. Bij mijn weten heb ik geen nieuw account aangemaakt omdat ik er al een had. Die heb ik opgezegd en loopt tot 17-11. Ik zie wel bij de instellingen dat account al is gekoppeld aan T-Mobile. Dus volgens mij blijft het account en ww gewoon zoals het was.

@fam.oberman Aah excuses, ik vatte je antwoord anders op - sorry! Ik dacht dat je een voorheen gebruikt account gesloten had en nu een nieuw account met Viaplay bij T-Mobile wilde starten, maar je kunt die natuurlijk gewoon overhevelen.

Hi @fam.oberman,

We zijn nog hard bezig met de juiste oplossing. Wanneer er een update mogelijk is, zullen we deze uiteraard met jullie delen. Mocht je in de tussentijd een vraag hebben betreft je abonnement of een wijziging willen uitvoeren, staan de moderators uiteraard voor je klaar! 

Hi @Boris , dank voor je update en blijf deze aub ook geven. Ook als je niet altijd nieuws te melden hebt. 

Hi @Boris is het nu toeval dat ik in mijn mailbox een onverwachte mail krijg met als titel: VOOR JOU: JE NIEUWE CONTRACT. Ik heb helemaal geen nieuw contract voor mijn mobiele telefoon. ​​​​​​

@Gerrit078 ,ik heb idd nieuw ww aangevraagd maar dat mocht niet baten.

Enig idee wanneer de problemen zijn opgelost? 

Goed om te horen dat abo Viaplay gewoon doorloopt. Ik heb hem idd niet opgezegd. 

@Gerrit078 ,ik heb idd nieuw ww aangevraagd maar dat mocht niet baten.

Gebruik je twee dezelfde e-mail adressen? Zou je eens willen kijken of je kunt inloggen met het oude wachtwoord? Soms kom je met het oude wachtwoord terecht in Thuis en met het nieuwe in mobiel. Niet geschoten is altijd mis.

Enig idee wanneer de problemen zijn opgelost? 

Wanneer klantvoordeel weer zichtbaar zal zijn kan ik helaas niet vertellen, helaas is dit een probleem welke volgens mij later op de dag pas is ontstaan. Dit zal eerdaags worden opgelost lijkt mij.

Omtrent het niet zichtbaar zijn van thuis is het - als bovenstaande niet werkt - even afwachten tot een moderator mogelijk je wachtwoord reset.

@Gerrit078 ik had een gebruikersnaam en een emailadres. Emailadres werk wel en gebruikersnaam met alle mogelijke wachtwoorden werkt niet meer.

Ook in de app zijn de gegevens van T-Mobile thuis niet zichtbaar. 

Hi @fam.oberman, heel goed dat je via deze weg aan de bel trekt! Excuses dat je hier nog steeds problemen mee ervaart. Mijn collega's doen er alles aan om dit zo snel mogelijk te verhelpen. Ook zijn ik en mijn collega's dit volop aan het chasen, want wij willen echt dat dit rap wordt opgelost. Ik hoop dan ook dat je heel binnenkort ervaart dat je weer zonder problemen kan inloggen. 

Hi @Lisa ik hoop dat dit idd zo snel mogelijk wordt opgelost. Ik hoor weer graag van jullie.

Hi @fam.oberman, ik laat het je graag weten als er meer bekend is over de fix! 💪

@Lisa, we zijn alweer 3 dagen verder. Nog geen fix? Begint nu wel zorgelijk te worden. 

Hi @fam.oberman, ik had ook heel erg gehoopt dat ik je al van een update had kunnen voorzien! Ik heb jouw gegevens onlangs doorgezet naar onze technische dienst, zodat dit hopelijk bij kan dragen aan een snelle(re) fix. Mijn collega's zijn ermee bezig, dus ik laat het je gelijk weten als er nieuws over is. 

Hoi @Lisa is er al nieuws? We zijn alweer 5 dagen verder. Als ik niet bij mijn abo kan komen ga ik toch een officiële klacht indienen.

Heb het idee dat er niet veel gebeurd. 

Hoi @Lisa is er al nieuws? We zijn alweer 5 dagen verder. Als ik niet bij mijn abo kan komen ga ik toch een officiële klacht indienen.

Gewoon een vraag uit interesse @fam.oberman 
Wat is de reden dat er zo veel haast achter zit dat je bij je abonnement moet zijn?
Dat van viaplay is opgelost toch?

Misschien kunnen de mods je helpen al je iets in wilt zien/aangepast wilt hebben?
Dit geeft mogelijk iedereen weer even adem ruimte?

Hi @fam.oberman,

We zijn nog hard bezig met de juiste oplossing. Wanneer er een update mogelijk is, zullen we deze uiteraard met jullie delen. Mocht je in de tussentijd een vraag hebben betreft je abonnement of een wijziging willen uitvoeren, staan de moderators uiteraard voor je klaar! 

Hoi @Lisa is er al nieuws? We zijn alweer 5 dagen verder. Als ik niet bij mijn abo kan komen ga ik toch een officiële klacht indienen.

Gewoon een vraag uit interesse @fam.oberman 
Wat is de reden dat er zo veel haast achter zit dat je bij je abonnement moet zijn?

Misschien kunnen de mods je helpen al je iets in wilt zien/aangepast wilt hebben?

Hi @Maarten098 , ik neem een dienst af en bij die dient hoort ook inzage in mijn dienst. Ik wil graag mij abo checken op punten (zoals Viaplay) maar dat kan nu niet en dat vind ik vervelend.
Uiteraard begrijp ik dat er problemen kunnen optreden (werk zelf ook in de IT) maar deze duren mij iets te lang.

Tevens moet ik als klant iedere keer om een update vragen. Daar mag T-Mobile daar wat meer pro actief zijn. Communiceren is oh zo belangrijk om je klanten te behouden. Ik snap ook wel dat er niet altijd nieuws is maar ook dat kun je communiceren. 

Hi @fam.oberman,

Hi @Boris , dank voor je update en blijf deze aub ook geven. Ook als je niet altijd nieuws te melden hebt. 

Gewoon een vraag uit interesse @fam.oberman 

Hi @Maarten098 , ik neem een dienst af en bij die dient hoort ook inzage in mijn dienst. Ik wil graag mij abo checken op punten (zoals Viaplay) maar dat kan nu niet en dat vind ik vervelend.
Uiteraard begrijp ik dat er problemen kunnen optreden (werk zelf ook in de IT) maar deze duren mij iets te lang.

Tevens moet ik als klant iedere keer om een update vragen. Daar mag T-Mobile daar wat meer pro actief zijn. Communiceren is oh zo belangrijk om je klanten te behouden. Ik snap ook wel dat er niet altijd nieuws is maar ook dat kun je communiceren. 

Hoi @fam.oberman als eerst bedankt voor je reactie.

ik begrijp je volkomen, daarom ook mijn eerdere vraag.

Zelf werk ik ook in de IT, ik weet ook dat dingen soms heel erg lang kunnen duren …. jammer genoeg.
Maar ik heb daarin ook geleerd: als het nodig is, help op een andere manier om zo adem ruimte te creëren.
Gelukkig hebben de mods hulp aangeboden en staan ze voor je klaar.
Laten we hopen dat T-Mobile het probleem voor jou (en andere die het ondervinden) zo snel mogelijk opgelost worden.

Dat stukje van update's, ben ik met je eens.
(het is een persoonlijke verwachting van wat ik graag wenst en uiteraard ziet)
Maar als IT’ers weten wij beiden ook, als er geen nieuws is, er ook geen update is.
Anders krijg je gewoon het verhaal van stroop rond de mond.

Nogmaals, ik hoop van harte dat het allemaal zo snel mogelijk voor je opgelost is!

Hoi @Lisa , we zijn alweer 2 weken verder. Ik begin bijna de hoop op te geven dat ik ooit nog bij mijn gegevens kan komen van T-Mobile Thuis. Of weet jij inmiddels meer 😞?

Hi @fam.oberman, goed dat je dit aangeeft! Ik tag gelijk mijn mobiele collega @Hajar voor je om te vragen of zij jou hier meer duidelijkheid over kan geven. Kan jij hierop terugkomen? 💪

Hi @fam.oberman 

Ik wil graag met je meekijken. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Dan kan ik controleren waarom je die mail hebt ontvangen.. Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie om een bericht te sturen. 

Ik zie je bericht graag tegemoet!

@Hajar heb je een PB gestuurd