Skip to main content

Nu alles onder een inlog is geplaatst zie ik na inloggen alleen mijn mobiele abonnement maar niet die van T-Mobile Thuis. Krijg ook deze foutmelding:

Ik kan nu o.a. niet mijn Via-play verlengen na de eerste 4 maanden gratis.

Graag oplossen.

@Lisa en @Boris hoe staat het met mijn issue? Laatste dagen is erg stil. 

En @Hajar ik heb je een paar PB's gestuurd. Graag zie ik je reactie tegemoet. 

Hoi @fam.oberman,

We zijn nog hard bezig met een fix voor de problemen, maar daarbij willen we je vragen voor extra informatie: 

• Op wat voor manier probeer je in te loggen? Via de app, browser op telefoon of browser op PC/laptop? Welke browser bijvoorbeeld?
  • Wat voor Mobiel abonnement gebruik je? 

Met deze twee punten kunnen we nog dieper graven naar het probleem. Alvast heel erg bedankt voor de genomen moeite! 

Hi @Boris ik log in via de app als de browser op laptop. Mijn mobiel abonnement is :

Hi @fam.oberman, merci voor deze snelle aanvulling! Zou je daarnaast nog kunnen aangeven welke browser jij op de laptop gebruikt? En gebruik je in de app een password manager? Dus dat jouw gebruikersnaam en wachtwoord automatisch worden ingevuld? Thanks alvast!

@Lisa Ik gebruik MS Edge als browser. Voor inloggen in de app gebruik ik geen passwordmanager. Username en wachtwoord voor inloggen via de browser zijn opgeslagen in Edge. Maar dit heeft er weinig mee te maken lijkt mij. Heb wachtwoorden ook al 2x aangepast.

@Lisa Ik gebruik MS Edge als browser. Voor inloggen in de app gebruik ik geen passwordmanager. Username en wachtwoord voor inloggen via de browser zijn opgeslagen in Edge. Maar dit heeft er weinig mee te maken lijkt mij. Heb wachtwoorden ook al 2x aangepast.

@fam.oberman 
Als eens geprobeerd om “in private” in te loggen?
(3 puntjes rechts boven in > nieuw in private-venster)

Waarschijnlijk komt straks ook nog ergens de tip/advies om je browser geschiedenis te wissen.
edge://settings/privacy
Let dan wel op dat je enkel Cookies en andere sitegegevens en Afbeeldingen en bestanden in de cache aanvinkt.
vink vooral wachtwoorden uit! (anders ben je die kwijt)

@fam.oberman 
Als eens geprobeerd om “in private” in te loggen?
(3 puntjes rechts boven in > nieuw in private-venster)

Waarschijnlijk komt straks ook nog ergens de tip/advies om je browser geschiedenis te wissen.
edge://settings/privacy
Let dan wel op dat je enkel Cookies en andere sitegegevens en Afbeeldingen en bestanden in de cache aanvinkt.
vink vooral wachtwoorden uit! (anders ben je die kwijt)

@Maarten098 dat heb ik ook geprobeerd. Ik snap je denk richting en ik kan inloggen maar zie dan niet al mijn producten. Daar help in private ook niet. 
En ik heb het ook geprobeerd in een nieuwe browser. Ook daar zie ik na inloggen maar 1 product. 

Nog nieuws @Lisa . Ik zie dit trouwens als ik een product wil toevoegen.

En de vermelde link voegt niets toe. Die komt uit op https://www.t-mobile.nl/my/abonnement-overzicht waar je ook vandaan komt 😌

@Lisa of @Boris het is alweer een tijdje stil en krijg steeds meer het gevoel dat het niet gaat lukken of dat ik onderin de lade lig. Hebben jullie een andere update dan we zijn ermee bezig? 

Nu alles onder een inlog is geplaatst zie ik na inloggen alleen mijn mobiele abonnement maar niet die van T-Mobile Thuis.

Heb je dit al geprobeerd ?

Krijg ook deze foutmelding:

Klopt, het lijkt erop dat er problemen zijn met het laden van de klantvoordeel gegevens. Soms duurt het laden van mobiele en/of thuis abonnement(en) ook langer dan gewoonlijk. T-Mobile is er druk mee bezig en helaas is het tot die tijd even afwachten. Misschien kun je het later even opnieuw proberen in de hoop dat het dan weer naar behoren werkt.

Ik kan nu o.a. niet mijn Via-play verlengen na de eerste 4 maanden gratis.

Heb je Viaplay opgezegd binnen die 4 maanden? Als dit niet het geval is, dan zou Viaplay gewoon moeten doorlopen tot je deze opzegt.