Nu alles onder een inlog is geplaatst zie ik na inloggen alleen mijn mobiele abonnement maar niet die van T-Mobile Thuis. Krijg ook deze foutmelding:

Ik kan nu o.a. niet mijn Via-play verlengen na de eerste 4 maanden gratis.
Graag oplossen.
Nu alles onder een inlog is geplaatst zie ik na inloggen alleen mijn mobiele abonnement maar niet die van T-Mobile Thuis. Krijg ook deze foutmelding:
Graag oplossen.
En
Hoi
We zijn nog hard bezig met een fix voor de problemen, maar daarbij willen we je vragen voor extra informatie:
Met deze twee punten kunnen we nog dieper graven naar het probleem. Alvast heel erg bedankt voor de genomen moeite!
Hi
Hi
Als eens geprobeerd om “in private” in te loggen?
(3 puntjes rechts boven in > nieuw in private-venster)
Waarschijnlijk komt straks ook nog ergens de tip/advies om je browser geschiedenis te wissen.
edge://settings/privacy
Let dan wel op dat je enkel Cookies en andere sitegegevens en Afbeeldingen en bestanden in de cache aanvinkt.
vink vooral wachtwoorden uit! (anders ben je die kwijt)
Als eens geprobeerd om “in private” in te loggen?
(3 puntjes rechts boven in > nieuw in private-venster)
Waarschijnlijk komt straks ook nog ergens de tip/advies om je browser geschiedenis te wissen.
edge://settings/privacy
Let dan wel op dat je enkel Cookies en andere sitegegevens en Afbeeldingen en bestanden in de cache aanvinkt.
vink vooral wachtwoorden uit! (anders ben je die kwijt)
En ik heb het ook geprobeerd in een nieuwe browser. Ook daar zie ik na inloggen maar 1 product.
Nog nieuws
En de vermelde link voegt niets toe. Die komt uit op https://www.t-mobile.nl/my/abonnement-overzicht waar je ook vandaan komt
Nu alles onder een inlog is geplaatst zie ik na inloggen alleen mijn mobiele abonnement maar niet die van T-Mobile Thuis.
Heb je dit al geprobeerd ?
Krijg ook deze foutmelding:
Klopt, het lijkt erop dat er problemen zijn met het laden van de klantvoordeel gegevens. Soms duurt het laden van mobiele en/of thuis abonnement(en) ook langer dan gewoonlijk. T-Mobile is er druk mee bezig en helaas is het tot die tijd even afwachten. Misschien kun je het later even opnieuw proberen in de hoop dat het dan weer naar behoren werkt.
Heb je Viaplay opgezegd binnen die 4 maanden? Als dit niet het geval is, dan zou Viaplay gewoon moeten doorlopen tot je deze opzegt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.