Ik zie al veel vragen en antwoorden betreft het niet synchroon lopen van het beeld en het geluid.
Bij ons gaat het bij alle zenders die we kijken mis. We hebben de adviezen zoals beschreven bij dezelfde topics al opgevolgd zonder resultaat.
Wij hebben een Sony televisie en gebruiken de app op de TV.
Het probleem doet zich alleen voor bij de app van T-mobile. Andere app doen het wel goed.
Wij zouden ook aangemeld worden bij de technische dienst.
Groet Antoinette
Beste antwoord door Lisa
Hi @Anton17, heel goed dat je via deze weg aan de bel trekt voor meer duidelijkheid! Ik wil je graag laten weten dat dit issue onze grootste prioriteit heeft. De oplospartij heeft de mogelijke problemen gevonden en dit wordt verder onderzocht. Echter ligt de focus in dit onderzoek op de commerciële zenders en horen niet alle zenders dit probleem te geven, dus hier ga ik graag voor je achteraan.
Zou je naast de commerciële zenders voorbeelden kunnen doorgeven van andere zenders/programma's waarbij dit speelt inclusief datum/tijdstip? Dan zorg ik dat mijn collega's hier dieper in kunnen graven, want ik wil dit echt dat dit zo snel mogelijk bij je wordt opgelost. Maken jullie toevallig ook gebruik van externe audio-apparatuur? Ik hoor het graag, zodat ik verder aan de slag kan! 💪
Hi @Anton17, heel goed dat je via deze weg aan de bel trekt voor meer duidelijkheid! Ik wil je graag laten weten dat dit issue onze grootste prioriteit heeft. De oplospartij heeft de mogelijke problemen gevonden en dit wordt verder onderzocht. Echter ligt de focus in dit onderzoek op de commerciële zenders en horen niet alle zenders dit probleem te geven, dus hier ga ik graag voor je achteraan.
Zou je naast de commerciële zenders voorbeelden kunnen doorgeven van andere zenders/programma's waarbij dit speelt inclusief datum/tijdstip? Dan zorg ik dat mijn collega's hier dieper in kunnen graven, want ik wil dit echt dat dit zo snel mogelijk bij je wordt opgelost. Maken jullie toevallig ook gebruik van externe audio-apparatuur? Ik hoor het graag, zodat ik verder aan de slag kan! 💪
Hi @Anton17, dit noem ik nog eens een vliegensvlugge reactie! Thanks dat je dit hebt aangevuld. Hier kan ik zeker wat mee en heb ik dan ook doorgezet naar mijn collega van de technische dienst. Zodra ik hier een terugkoppeling op krijg, dan ben je de eerste die het hoort. I'll keep you posted!
Tussen 18.14-18.19u is iets gebeurt dat het beeld/geluid van het programma “1vandaag” niet meer synchroon is gaan lopen. Mijn man zei dat hij de dag ervoor even het beeld stil heeft zien staan.
Bij mij bestaat het probleem van het niet synchroon lopen inmiddels ook en het wordt steeds erger. Vooral inderdaad Journaal op NPO 1, maar soms ook RTL 4 Nieuws. En ook wanneer ik nu naar CNN schakel is er vertraging. Toen ik vanmiddag een tijdje de TV-box van de elektriciteit haalde en die daarna weer aansloot verscheen NPO 1. Het beeld en geluid liepen synchroon, maar na 2 seconden zag je een bepaalde schakeling in het beeld, waardoor het gewoon weer helemaal fout ging en het geluid achter bleef bij het beeld.
Hai allen, bij ons ook problemen met beeld- en geluidsynchronisarie, het verschil wordt ook steeds groter. Zowel bij commerciële zenders als bij NPO. We gebruiken de tvbox en herstarten van de apparatuur heeft geen effect. grt M.
Hi @Anton17, heel fijn dat je dit zo snel kon doorgeven! Dit helpt zeker en heb ik aan het onderzoek toegevoegd. Ik hoop snel iets hierover te kunnen delen.
Hi @the_menace, super dat je ook gelijk bent gaan kijken hoe je dit kon oplossen! Jouw voorbeeld heb ik ook doorgezet naar onze technische dienst. Thanks dat je dit hier kon doorzetten.
Hi @jack070, hartstikke goed dat je hier ook aan de bel trekt! Ik kan je gelukkig laten weten dat mijn collega's ontzettend druk bezig zijn om de issues met het beeld en geluid op de commerciële zenders te verhelpen. Omdat NPO hier eerst nog niet onderviel, zet ik hier graag voorbeelden van door. Zo kan dit meegenomen worden in het onderzoek en hoop dat dit issue heel snel voor eens en altijd wordt gefixt. Zou je hier concrete voorbeelden van programma's op NPO 1 en CNN kunnen benoemen, inclusief de datum en het tijdsip? Merci!
Hi @Manon67, dankjewel dat je dit aangeeft! Ik wil er echt alles aan doen dat dit heel snel wordt gefixt. Heb jij nog concrete voorbeelden voor mij van programma's op NPO inclusief de datum en het tijdstip dat je deze hinder ervaarde? Dan ga ik dit doorzetten.
Hi @Louis51, welkom bij de T-Mobile voor thuis Community! Ik had ontzettend gehoopt dat de start van jouw abonnement vlekkeloos zou verlopen, dus ik vind het heel rot dat je deze problemen ervaart. Onze technische dienst is erg druk bezig om dit op te lossen, maar zoekt nog naar extra voorbeelden van programma's op NPO. Kan je aangeven wanneer en welk programma jij keek op NPO 1 waarbij je dit euvel opmerkte? Bedankt alvast!
Hi @R84, heel goed dat je mij gelijk van zo'n helder voorbeeld voorziet! Ik heb dit doorgezet naar onze technische dienst en hoop dat ik hier snel een update kan delen over dit algemene probleem.
Hallo @Lisa, het geluid liep niet synchroon op afgelopen maandag en dinsdag op NPO1. Het gebeurde bij alle programmas, nieuws, “we zijn er bijna” nieuwsuur.
Gisteravond was het weer goed, vanavond loopt het ook goed
Hi @Louis51, echt super dat je dit zo snel kon doorzetten! Bedankt hiervoor, topper. Ik heb het doorgezet en hoop snel hier iets over te horen. Ik ben in ieder geval super blij dat het probleem bij jou al verdwenen lijkt te zijn.
Hi allemaal, ik heb heel goed nieuws zo voor het weekend! Mijn collega's hebben aangegeven dat vannacht de eindfix is doorgevoerd voor het niet synchroon lopen van het beeld en geluid. Dit geldt voor alle zenders, dus ik hoor graag of jullie nu probleemvrij zijn. Kunnen jullie dit bij mij aangeven? 🎈
Hi @jack070, heel goed dat je dit laat weten! Omdat het gelukkig weer goed werkt, kan ik voor nu niet opnieuw een verzoek bij onze technische dienst indienen. Mocht dit binnenkort toch weer voorkomen, dan ontvang ik graag concrete voorbeelden van je van programma's en tijdstippen en ga ik er gelijk weer mee aan de slag!
Hi @Anton17, @xlr72 en @the_menace, heel goed dat jullie dit gelijk aangeven! Ik baal er ontzettend van dat jullie opnieuw last hebben van dit issue. Gelukkig kan ik wel aangeven dat de final fix deze vrijdag plaatsvindt. Vorige week verdween het probleem door een tijdelijke workaround/fix en stond de definitieve voor deze week op de planning. Toch heb ik deze geluiden zojuist doorgezet naar mijn collega's met de vraag of het klopt dat een enkeling nog problemen kan ervaren tot de eindfix is uitgevoerd. Excuses voor het ongemak. Ik hoop echt dat jullie na deze week voor eens en altijd van dit probleem af zijn!
ik hoop het ook echt. We kijken op dit moment naar de wedstrijd van Wimbledon op de BBC en daar is het ook aan de hand. Het geluid van het slaan van de tennisbaan komt eerder dan de aktie van de tennisser. Hopelijk geldt de final fix voor alle zenders.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.