Skip to main content
Beantwoord

Opnemen niet mogelijk

• 25 januari 2022
  • 3 reacties
  • 529 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

ik krijg steeds een foutmelding als ik een opname wil instellen voor de belgische zender canvas. ik heb daar bij ziggo nooit last van gehad. staat er iets fout ingesteld bij mij?

Beste antwoord door TMTV

Hoi @Berts,

Welkom op de Community!

Er staat niets fout ingesteld. Het is gewoon niet mogelijk om op te nemen van een aantal buitenlandse zenders, waaronder Canvas. Dat heeft te maken met licenties. In de zenderlijst kun je zien welke zenders je kunt opnemen.

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

TMTV
Super User
Forum|alt.badge.img+6
  • Odido Superuser
  • 1816 reacties
  • Antwoord
  • 25 januari 2022

Hoi @Berts,

Welkom op de Community!

Er staat niets fout ingesteld. Het is gewoon niet mogelijk om op te nemen van een aantal buitenlandse zenders, waaronder Canvas. Dat heeft te maken met licenties. In de zenderlijst kun je zien welke zenders je kunt opnemen.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 25 januari 2022

Dit kan toch niet waar zijn. Onbegrijpelijk dat dat niet op orde is.

had ik dit kunnen weten voordat ik overstapte?

is dit een reden om dit abonnement te beëindigen, of is er toezegging dat dit snel wordt opgelost?

TMTV
Super User
Forum|alt.badge.img+6
  • Odido Superuser
  • 1816 reacties
  • 25 januari 2022

De zenderlijst (zie de link in mijn vorige bericht) kun je ook zien als je nog geen klant bent. Als je nog in de bedenktermijn van 14 dagen zit, kun je het abonnement opzeggen, ongeacht de reden. Voor zover ik weet zijn er geen plannen om opnemen op korte termijn mogelijk te maken voor Canvas.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen