Skip to main content
Beantwoord

mijn tv decoder geeft geen beeld


Mijn tv werkt niet ik heb wel DSL verbinding  maar decoder geeft connection error. Als ik naar settings ga. En detection networks uitvoer zegt hij wel netwerk connecties.   Is er misschien een storing ?    Stroomflip werkt ook niet

Beste antwoord door Jason van Odido

Hoi @Armodesiree, we ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.

11:00] Door aanpassingen in het netwerk is een deel van de klanten weer online. Het onderzoek loopt nog door en updates plaatsen we hier. Bij sommige klanten is de verbinding inmiddels hersteld, maar de TV Box nog niet. In dit geval is TV Anywhere een alternatief, totdat ook deze verbinding weer hersteld is. Een reset van het modem en/of de TV Box kan hierbij helpen: reset modem.

 

P.s. de Community is geen live chat, we hanteren een reactietijd van maximaal 24 tot 48 uur, maar bij verbindingsproblemen proberen we dit binnen een paar uur te hebben, vandaar dat er niet meteen op jouw topic gereageerd is, sorry voor het ongemak!

@Waqqas Bedankt voor je snelle hulp!

Dit topic gaat nu op slot.

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

  • is een nieuwe Poster
  • 1 oktober 2021

Hier ook geen reactie. Klantenservice kom ik ook niet door.  Ellende allemaal


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 1 oktober 2021

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi @Armodesiree, we ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.

https://community.t-mobile.nl/algemeen-490/1-10-2021-problemen-internet-tv-en-vast-bellen-t-mobile-thuis-333657

11:00] Door aanpassingen in het netwerk is een deel van de klanten weer online. Het onderzoek loopt nog door en updates plaatsen we hier. Bij sommige klanten is de verbinding inmiddels hersteld, maar de TV Box nog niet. In dit geval is TV Anywhere een alternatief, totdat ook deze verbinding weer hersteld is. Een reset van het modem en/of de TV Box kan hierbij helpen: reset modem.

 

P.s. de Community is geen live chat, we hanteren een reactietijd van maximaal 24 tot 48 uur, maar bij verbindingsproblemen proberen we dit binnen een paar uur te hebben, vandaar dat er niet meteen op jouw topic gereageerd is, sorry voor het ongemak!

@Waqqas Bedankt voor je snelle hulp!

Dit topic gaat nu op slot.


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen