Skip to main content
Beantwoord

TV-problemen T-Mobile Thuis TV


Postcode: 6101

Storing TV, nagenoeg geen beeld, blokken, haperend geluid.

Alle testen en reset van modem en TV-boxen reeds gedaan.

Internet en TV anywhere wel OK.

Is er al zicht op een oplossing?

Beste antwoord door Jason van Odido

Hoi @DerPaulie, het lijkt erop dat de TV-problemen van vanmorgen verholpen zijn. Werkt het bij jou nog niet? Herstart dan de TV Box en eventueel het modem op de manier zoals beschreven is in dit topic: Reset de TV Box zonder internetkabel.

Bekijk origineel

2 reacties

  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 8 januari 2021

Storing 6101 inmiddels opgelost.


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10781 reacties
  • Antwoord
  • 8 januari 2021

Hoi @DerPaulie, het lijkt erop dat de TV-problemen van vanmorgen verholpen zijn. Werkt het bij jou nog niet? Herstart dan de TV Box en eventueel het modem op de manier zoals beschreven is in dit topic: Reset de TV Box zonder internetkabel.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen