Skip to main content
Beantwoord

Entone TV box traag na update eind december 2020


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Onze Entone TV box reageert trager na de update eind december 2020 (waarbij de T-Mobile klant nummer ingevoerd moest worden). Wanneer je op huid drukt duurt het 5 sec voordat het menu verschijnt, en wanneer je een kanaal hebt gekozen duurt het ook een aantal seconden voordat er geluid is. En loopt af en toe vast. Voor de update was er niks aan de hand. Is hier wat aan te doen?

Beste antwoord door Jason van Odido

Hoi @IvoMP, van harte welkom op de Community!

De Entone Kamai 510 boxen zijn ietwat verouderd ten opzichte van hun modernere zusjes de Amino Aria 610's. Mag ik deze daarom voor je vervangen? 

Houd er wel rekening mee dat hier maximaal twee weken overheen kunnen gaan wegens de nieuwjaarsdrukte bij PostNL.

Zodra de vervangende boxen gearriveerd zijn, willen we graag de ‘oude’ modellen terug. Hoe je dit doet, lees je in de e-mail die ik je toestuur zodra ik jouw akkoord heb. Ook kun je een kijkje nemen in ons retourtopic, dan ben je van alles op de hoogte: Hoe stuur ik de apparatuur terug?

Bekijk origineel

3 reacties

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10786 reacties
  • Antwoord
  • 5 januari 2021

Hoi @IvoMP, van harte welkom op de Community!

De Entone Kamai 510 boxen zijn ietwat verouderd ten opzichte van hun modernere zusjes de Amino Aria 610's. Mag ik deze daarom voor je vervangen? 

Houd er wel rekening mee dat hier maximaal twee weken overheen kunnen gaan wegens de nieuwjaarsdrukte bij PostNL.

Zodra de vervangende boxen gearriveerd zijn, willen we graag de ‘oude’ modellen terug. Hoe je dit doet, lees je in de e-mail die ik je toestuur zodra ik jouw akkoord heb. Ook kun je een kijkje nemen in ons retourtopic, dan ben je van alles op de hoogte: Hoe stuur ik de apparatuur terug?


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 5 januari 2021

Hoi Jason, helemaal top! graag zie ik de Amino kastjes tegemoet. Bedankt.

Groeten Ivo


 


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10786 reacties
  • 7 januari 2021

Hoi @IvoMP, geen dank, heel graag gedaan!

De boxen worden omgeruild zodat je straks de optimale TV-ervaring kunt ontvangen. Let er wel op dat bij de eerste registratie hiervan, je het TV-klantnummer en de TV-pincode opnieuw dient in te voeren. Deze kun je beide vinden in jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account wanneer je hierop inlogt: Dashboard My T-Mobile Thuis.

Scroll helemaal naar beneden toe wanneer je op de Dashboardpagina beland bent en zie daar de codes om de box te registeren:

 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen