van donderdag op vrijdag (13-11-20) opeens geen tv meer. Vrijdagmiddag gebeld met t-mobile en alles gedaan wat in hun draaiboek staat om het probleem op te lossen. Blijkt dat de tv kastjes niet goed geüpdatet worden. Daar moet een monteur voor komen. De medewerker van t-mobile plant dit in en geeft aan dat ik een e-mail krijg waarmee ik een afspraak kan maken voor zaterdag. Helaas komt die e-mail niet. dus ik bel nog een keer. blijkt dat die e-mail eerst naar de backoffice gaat waar e.e.a. wordt ingepland. Zaterdagochtend zal ik gebeld worden. Ik bel rond half 11 zelf maar even. Blijkt dat het nog een paar werkdagen kan duren voordat een monteur contact met mij op zal nemen. Nou dan word ik boos, echt boos. Ik ben net abonnee en door de bedenktijd van 2 weken heen en nu dit. Ik heb direct het bedrag van de eerste factuur gestorneerd. Dit flik je me niet.
6 dagen geen tv
Beste antwoord door Cal van Odido
Hi
- Het signaal van de TV Box zag er gisteren nagenoeg perfect uit, heb jij dit ook zo ervaren? Als je geen beeld ervoer, raad ik je aan om het ingangskanaal van de TV te wijzigen naar de HDMI poort waarop de TV Box is aangesloten (zie hiervoor ook stap 6 op deze pagina: Geen signaal of slecht beeld op TV).
- Zo te zien zitten er twee TV Boxen in jouw pakket, maar heb je er slechts één van de twee aangesloten. Zou je kunnen proberen of de andere TV Box wel goed werkt? Het beste kan je dit dan zowel met andere, als met dezelfde kabels van de huidige TV Box proberen. Zo weet je of het aan de kabels ligt, óf aan de TV Box.
Ik verwacht dat er hierdoor zelfs niet eens een monteur nodig is. Ik hoor graag wat de uitkomst is!
Hoi
- Postcode en huisnummer.
- Jouw geboortedatum.
- De laatste vier cijfers van jouw IBAN.
Hiermee kan ik mijn uiterste best doen om snel een oplossing aan te reiken!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.