Skip to main content
Beantwoord

Geen TV na herstart

  • 31 oktober 2019
  • 6 reacties
  • 357 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik kan sinds gisteravond (30-10) geen tv meer kijken. Het beeld is geheel wazig en blokkerig, geluid hapert ook. De radio zenders doen het wel. De router en de tv modem/ box heb ik al meerdere keren opnieuw opgestart, maar dat heeft nog geen resultaat opgeleverd. Wat is er aan de hand? 

Beste antwoord door Sander

Hoi @Jessibessi, graag denk ik met je mee! Wil je de stappen uit deze video volgen? 

Televisie Volg de stappen uit de video om het TV-beeld weer terug te krijgen.

Zorg ervoor dat de TV Box met een directe kabel is aangesloten, zonder switches of adapters. Ik hoor graag je bevindingen!

 

Hoi @Lisetje28, ik zie dat je al contact hebt gehad en de monteur binnenkort langskomt. Houd je ons op de hoogte?

Bekijk origineel

6 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21719 reacties
  • 31 oktober 2019

Hoi @Lisetje28 

Heb je het volgende ook al geprobeerd?

Tv box van stroom halen en UTP ook verwijderen.

Modem ook voor een paar seconden van het stroom en daarna weer opstarten.

Eenmaal opgestart sluit ook de tv box aan op het stroom en UTP pas als er een melding komt met geen internetverbinding.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 31 oktober 2019

Jazeker


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 31 oktober 2019

Al een aantal keer zelfs


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 31 oktober 2019

Waar blijft een moderator? Denk dat ik maar ga bellen. Werkt nog steeds niet bij mij!


Marcel MCi
Forum|alt.badge.img+2
  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • 770 reacties
  • 31 oktober 2019

Hallo Lisetje28,

Heb je al een fabrieksreset geprobeerd. (Paperclip in de reset-opening en 20 seconden vasthouden) Als de modem helemaal is opgestart dan de tv box opnieuw opstarten. (Stroom eraf en erop)

@Jessibessi Het kan 24 tot 48 uur duren voordat een moderator reageert.


Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • Antwoord
  • 1 november 2019

Hoi @Jessibessi, graag denk ik met je mee! Wil je de stappen uit deze video volgen? 

Televisie Volg de stappen uit de video om het TV-beeld weer terug te krijgen.

Zorg ervoor dat de TV Box met een directe kabel is aangesloten, zonder switches of adapters. Ik hoor graag je bevindingen!

 

Hoi @Lisetje28, ik zie dat je al contact hebt gehad en de monteur binnenkort langskomt. Houd je ons op de hoogte?


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen