Skip to main content
Beantwoord

Wegvallend TV beeld

  • 24 september 2019
  • 2 reacties
  • 436 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Account aangemaakt omdat ik nu toch wel heel moedeloos wordt van alle telefoontjes die ik al heb moeten plegen en herhaalde handelingen uitgevoerd die geen soelaas bieden.

Het beeld van mijn tv valt steeds weg, daar heb ik al vele malen over gebeld. Ik heb een kastje dat al jaren meegaat en sinds een jaar ofzo kuren vertoond.

Uiteindelijk was vorige week mijn klacht doorgezet naar de backoffice en ik zou vrijdag of maandag terug gebeld worden. De dame die de klacht doorzette en beloofde terug te bellen was verbaasd dat dit niet al eerder was doorgezet.

Daarnaast ernaar ik op de WiFi dat het signaal ook vaak wegvalt en dat ik dan naar mijn repeater moet schakelen om weer verbinding te krijgen of vice versa.

ik weer niet of dit probleem nu aan het modem ligt of aan het kastje van de tv. Ik wordt telkens van het “kastje” naar de muur gestuurd en er moet een oplossing komen, anders zeg ik de hele boel op.

Beste antwoord door Sander

Hi @DP.,

Ik help je graag verder! Ik zie dat je bij het laatste contact aangaf dat de TV Box inmiddels weer goed werkt? Ik heb zojuist ook de TV Box uitgelezen en ik zie gelukkig dat de beeldkwaliteit van de laatste week op niveau is. Klopt dat?

Zo nee, dan hoor ik graag hoe de TV Box is aangesloten op het modem (met alle switches en adapters). Ook hoor ik graag hoe het probleem zich uit op de TV. Nog een tip: ik zie dat de TV Box al erg lang aanstaat. Het kan helpen om d box kort van de stroom te halen door echt even de stekker los te halen. Ik hoor graag van je. Dan ga ik verder aan de slag!

Zo ja, dan wil ik je hartelijk bedanken voor je geduld! Wij waarderen onze trouwen klanten!
Bekijk origineel

2 reacties

  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 24 september 2019
Voor ticket zie 2019091811034332

Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • Antwoord
  • 4 oktober 2019
Hi @DP.,

Ik help je graag verder! Ik zie dat je bij het laatste contact aangaf dat de TV Box inmiddels weer goed werkt? Ik heb zojuist ook de TV Box uitgelezen en ik zie gelukkig dat de beeldkwaliteit van de laatste week op niveau is. Klopt dat?

Zo nee, dan hoor ik graag hoe de TV Box is aangesloten op het modem (met alle switches en adapters). Ook hoor ik graag hoe het probleem zich uit op de TV. Nog een tip: ik zie dat de TV Box al erg lang aanstaat. Het kan helpen om d box kort van de stroom te halen door echt even de stekker los te halen. Ik hoor graag van je. Dan ga ik verder aan de slag!

Zo ja, dan wil ik je hartelijk bedanken voor je geduld! Wij waarderen onze trouwen klanten!

Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen