Beantwoord
HD Recorder werkt voor geen meter
Hallo,
Uiteraard is de titel een niet heel genuanceerde en ik hoop dan ook dat het probleem van de box er 3 meter voor zit (lees: ikzelf) maar de frustratie vliegt bij ons thuis de pan uit.
Het is nu al 3 keer voorgekomen dat de box opnames die wij terugkerend hebben ingesteld heeft verwijderd. In alle 3 de gevallen is geen relatie te vinden (bijv. na 6 weken of als de serie is afgelopen). Het gebeurde gewoon...zomaar. GTST liep al meerder weken, Gold rush liep 1 week en zo waren er nog een paar programma's die waren ingesteld en die niet zijn opgenomen of geplanned stonden.
Wat ook erg irritant is, is dat ALS je dan al kiest om een geplande opname eruit te halen dat hij dit gewoon structureel niet doet. Je klikt op verwijderen alle herhalende opnames en hij klikt gewoon niet door. Met andere woorden, verwijder alles maar 1 voor 1 ... als dit dan al wel lukt.
Wat ook erg vervelend is, en dit heb ik op voorhand speciaal nagevraagd bij de medewerkers van T-mobile is: Kun je een heel seizoen opnemen? (vergelijkend met KPN) en houdt hij zelf rekening met einddtijden? Ja dat kon...kan dus niet (?) en ook: Kan je zien welk seizoen en welk afleveringsnummer een bepaalde uitzending heeft? (weer vergelijkend met KPN) --> Ja dit kon...maar dit kan bij mijn weten ook niet?!
Tot slot wat ook erg irritant is, is dat je dus maar heel weinig programma's kunt instellen. Bij meer dan drie programma's in de planning gaat hij al zeuren over dat er geen ruimte is, terwijl het geheugen verre van vol is...
Goed --> Ik ben dus heel erg benieuwd of mijn gezeur terecht is en de box gewoon zeer beperkt in zijn mogelijkheden of dat IK heel beperkt ben in het gebruik ervan. Met name de punten die ik in vergelijking met KPN maak vind ik zeer kwalijk als dit NIET mogelijk is, daar ik dit specifiek en meerdere malen heb gevraagd in de T-Mobile store Deventer. Kon dit namelijk niet was ik NOOIT overgestapt, ook al scheelt het me meerdere euro's in de maand.
Graag jullie reactie!
Uiteraard is de titel een niet heel genuanceerde en ik hoop dan ook dat het probleem van de box er 3 meter voor zit (lees: ikzelf) maar de frustratie vliegt bij ons thuis de pan uit.
Het is nu al 3 keer voorgekomen dat de box opnames die wij terugkerend hebben ingesteld heeft verwijderd. In alle 3 de gevallen is geen relatie te vinden (bijv. na 6 weken of als de serie is afgelopen). Het gebeurde gewoon...zomaar. GTST liep al meerder weken, Gold rush liep 1 week en zo waren er nog een paar programma's die waren ingesteld en die niet zijn opgenomen of geplanned stonden.
Wat ook erg irritant is, is dat ALS je dan al kiest om een geplande opname eruit te halen dat hij dit gewoon structureel niet doet. Je klikt op verwijderen alle herhalende opnames en hij klikt gewoon niet door. Met andere woorden, verwijder alles maar 1 voor 1 ... als dit dan al wel lukt.
Wat ook erg vervelend is, en dit heb ik op voorhand speciaal nagevraagd bij de medewerkers van T-mobile is: Kun je een heel seizoen opnemen? (vergelijkend met KPN) en houdt hij zelf rekening met einddtijden? Ja dat kon...kan dus niet (?) en ook: Kan je zien welk seizoen en welk afleveringsnummer een bepaalde uitzending heeft? (weer vergelijkend met KPN) --> Ja dit kon...maar dit kan bij mijn weten ook niet?!
Tot slot wat ook erg irritant is, is dat je dus maar heel weinig programma's kunt instellen. Bij meer dan drie programma's in de planning gaat hij al zeuren over dat er geen ruimte is, terwijl het geheugen verre van vol is...
Goed --> Ik ben dus heel erg benieuwd of mijn gezeur terecht is en de box gewoon zeer beperkt in zijn mogelijkheden of dat IK heel beperkt ben in het gebruik ervan. Met name de punten die ik in vergelijking met KPN maak vind ik zeer kwalijk als dit NIET mogelijk is, daar ik dit specifiek en meerdere malen heb gevraagd in de T-Mobile store Deventer. Kon dit namelijk niet was ik NOOIT overgestapt, ook al scheelt het me meerdere euro's in de maand.
Graag jullie reactie!
Beste antwoord door Brian
Hi Hans, bedankt voor je toelichting, dat begrijp ik helemaal! Ik heb je feedback doorgegeven aan de collega's van de T-Shop zodat ze we dit in de toekomst kunnen verbeteren! Ik ben daarnaast verder in de problemen met de opnames gedoken en ik zie dat er alleen wat op poort 3 aangesloten zit. Heb je beide TV Boxen toevallig aangesloten via een switch? Beide TV Boxen zijn al wel meer dan 20 dagen online dus er lijkt geen wegval te zijn. Als het nog een keer voor komt zou je mij dan de datum en het tijdstip door willen geven? Dan laat ik dit onderzoek door onze ontwikkelaars!
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.