Beantwoord
Foutmelding: message:com.google.android.exoplayer2.exoplaybackexception op TV Anywhere
Op 4 juni T-Mobile Thuis-pakket geactiveerd. Dit is geheel probleemloos verlopen. Nu het volgende. Ik wil TV Anywhere installeren, maar krijg bovenstaande melding. Software vandaag verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, echter zonder resultaat. Mijn tablet is een Acer A3-340 met android-versie 6.0 Waar kan dit aan liggen. Ik ga zondag op vakantie, maar kan dus in de late avonduurtjes geen tv kijken. Zonde.
Of heeft u op tijd nog een oplossing voor mij. Alvast bedankt voor uw medewerking.
Of heeft u op tijd nog een oplossing voor mij. Alvast bedankt voor uw medewerking.
Beste antwoord door Sander
Hoi @Liemiro
Bedankt voor je bericht! Ik hoor dat de update niet alleen de exoplayer foutmelding op Pixel apparaten, maar ook op Lenovo tablets heeft verholpen! Er zijn nu nog een paar apparaten waar de melding op terugkomt. Weet zeker: wij zijn hard bezig om deze ook de wereld uit te helpen!
Bekijk origineelBedankt voor je bericht! Ik hoor dat de update niet alleen de exoplayer foutmelding op Pixel apparaten, maar ook op Lenovo tablets heeft verholpen! Er zijn nu nog een paar apparaten waar de melding op terugkomt. Weet zeker: wij zijn hard bezig om deze ook de wereld uit te helpen!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.