Skip to main content
Beantwoord

Foutmelding: message:com.google.android.exoplayer2.exoplaybackexception op TV Anywhere


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Op 4 juni T-Mobile Thuis-pakket geactiveerd. Dit is geheel probleemloos verlopen. Nu het volgende. Ik wil TV Anywhere installeren, maar krijg bovenstaande melding. Software vandaag verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, echter zonder resultaat. Mijn tablet is een Acer A3-340 met android-versie 6.0 Waar kan dit aan liggen. Ik ga zondag op vakantie, maar kan dus in de late avonduurtjes geen tv kijken. Zonde.
Of heeft u op tijd nog een oplossing voor mij. Alvast bedankt voor uw medewerking.

Beste antwoord door Sander

Hoi @Liemiro

Bedankt voor je bericht! Ik hoor dat de update niet alleen de exoplayer foutmelding op Pixel apparaten, maar ook op Lenovo tablets heeft verholpen! Er zijn nu nog een paar apparaten waar de melding op terugkomt. Weet zeker: wij zijn hard bezig om deze ook de wereld uit te helpen!
Bekijk origineel

13 reacties

  • is een King Poster
  • 79 reacties
  • 25 augustus 2018
Altijd goed gewerkt, nu zelfde foutmelding als hierboven. Zelfs factory reset tablet en herinstallatie heeft niet geholpen. Android versie 7.1 en Lenovo tablet. Dus ook van mijn kant vraag hoe dit op te lossen?

Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • 27 augustus 2018
Hoi @robbietobbie

Deze foutmelding heeft een tijdje in juli gespeeld. Het lijkt erop dat deze nu toch weer de kop opsteekt! Dat is balen en ik heb dit dan ook direct aangekaart bij de ontwikkelaar. Wij zijn druk doende om deze foutmelding definitief uit te bannen! Excuus voor het ongemak...

  • is een King Poster
  • 79 reacties
  • 27 augustus 2018
Ok, prima. Maar kunnen jullie dit oplossen op het moment dat de stream wordt opgezet? Of dient er dan een update op de applicatie beschikbaar te komen? In het geval van het laatste, komt er hier dan een melding in het forum te staan?

Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • 28 augustus 2018
Hoi @robbietobbie

Ik vermoed dat hier geen update voor geschreven hoeft te worden. Hoe dan ook, ik ga dit zeker in dit topic communiceren! Ik zal je hier ook in taggen, als je dat goed vindt.

  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 29 augustus 2018
Hoi,
Ik ervaar hetzelfde probleem. Heb sinds 2 maanden T-Mobile Thuis. App heeft nog niet gewerkt op mijn Pixel 2XL met Android 8, en sinds vorige week Android 9. Dezelfde foutmelding als hier genoemd. Wel vervelend omdat ik veel reis, en voorheen vaak via app tv keek.

Zou heel fijn zijn als er snel een oplossing voor komt. Waarvoor vast dank!

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 1 september 2018
Beste,

Wij zijn per 3 augustus bij T-mobile gekomen, maar kregen al iets eerder (laatste week van juli) de TV gegevens. TV Anywhere werkte toen op mijn Lenovo telefoon met Android 7.0 (en nog steeds), en het werkte ook op mijn Lenovo tablet (Android 7.1.1).
Echter circa 2 weken geleden heb ik de foutmelding van de exoplayer ook op mijn tablet gekregen.

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
Hoi @Liemiro, bedankt voor de melding. Op dit moment is het onderzoek in volle gang, maar ik heb jouw gegevens en het type tablet wat jij gebruikt voor de zekerheid doorgegeven aan de desbetreffende collega. Excuses voor het ongemak. We gaan aan de slag!

Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • 7 september 2018
Beste mensen,

Ik heb voor de klanten uit dit topic opnieuw de melding naar onze techneuten van de TV app doorgezet. Het kan zijn dat je hier een e-mail van ons over ontvangt. Zodra ik meer weet, zal ik dit in het topic hier vermelden. Je kunt de e-mails dus gewoon negeren. Weet dat we keihard werken om deze hardnekkige foutmelding voorgoed de wereld uit te helpen!

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 21 september 2018
@Sander en overigen,


Gisterenavond (20-09-2018) heb ik de update van de TV Anywhere app gedownload en geïnstalleerd.
Op mijn Lenovo tablet werkt deze nu.
Op mijn Lenovo telefoon werkte hij al en is het ook na de update blijven doen.

Bedankt, goed werk!

Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • Antwoord
  • 21 september 2018
Hoi @Liemiro

Bedankt voor je bericht! Ik hoor dat de update niet alleen de exoplayer foutmelding op Pixel apparaten, maar ook op Lenovo tablets heeft verholpen! Er zijn nu nog een paar apparaten waar de melding op terugkomt. Weet zeker: wij zijn hard bezig om deze ook de wereld uit te helpen!

Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • 21 september 2018
robbietobbie schreef:
Altijd goed gewerkt, nu zelfde foutmelding als hierboven. Zelfs factory reset tablet en herinstallatie heeft niet geholpen. Android versie 7.1 en Lenovo tablet. Dus ook van mijn kant vraag hoe dit op te lossen?


Hoi @robbietobbie

Is de TV app bij jou ook weer volledig hersteld?

@Jahvo

Zie jij de foutmelding nog steeds op de Acer? Ook na de update van deze week?

@BramR

Als het goed is werkt de TV app op jouw Pixel na de update weer. Klopt dat?

  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 22 september 2018
Ja, de TV-app is inderdaad hersteld. Hartelijk dank voor de medewerking.

Een tevreden klant.

  • is een King Poster
  • 79 reacties
  • 24 september 2018
Hallo Sander,

Ik kan ook melden dat de foutmelding op mijn Lenovo tablet met Android 7.1 is verdwenen. Mijn dank voor de het oplossen en de opvolging over de vooruitgang in dit forum.

Met vriendelijke groet.

Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen