Beantwoord
Kosten harddisk recorder van 5 naar 10 euro per maand
Hoi,
Bij mij wordt nu 10 Euro per maand in rekening gebracht terwijl er in ons contract 5 Euro per maand staat vermeld.
Zover ik kan nagaan heb ik over deze wijziging geen mail gehad. (of heb ik iets gemist?)
Waar komt deze verhoging vandaan?
Bij mij wordt nu 10 Euro per maand in rekening gebracht terwijl er in ons contract 5 Euro per maand staat vermeld.
Zover ik kan nagaan heb ik over deze wijziging geen mail gehad. (of heb ik iets gemist?)
Waar komt deze verhoging vandaan?
Beste antwoord door Sterre
Hoi M. Sommers,
Welkom op onze Community! Je bent hier op het juiste adres voor jouw vragen. Ik help je dan ook graag met duidelijkheid over jouw maandelijkse rekening. Ik heb het direct voor je uitgezocht. Per maand zou jouw TV Box met harddiskrecorder €10,- kosten, maar goed nieuws: jij krijgt hier elke maand €5,- korting op! Je ziet dit terug op jouw rekening onder de volgende vermelding: "Actie: Interactieve TV Box met hdrecorder, €5 korting p.mnd." Zo betaal jij uiteindelijk dus toch slechts de genoteerde €5,- die je op je contract terugvindt. Veel plezier met het opnemen en terugkijken van TV-programma's met jouw TV Box 🙂!
Bekijk origineelWelkom op onze Community! Je bent hier op het juiste adres voor jouw vragen. Ik help je dan ook graag met duidelijkheid over jouw maandelijkse rekening. Ik heb het direct voor je uitgezocht. Per maand zou jouw TV Box met harddiskrecorder €10,- kosten, maar goed nieuws: jij krijgt hier elke maand €5,- korting op! Je ziet dit terug op jouw rekening onder de volgende vermelding: "Actie: Interactieve TV Box met hdrecorder, €5 korting p.mnd." Zo betaal jij uiteindelijk dus toch slechts de genoteerde €5,- die je op je contract terugvindt. Veel plezier met het opnemen en terugkijken van TV-programma's met jouw TV Box 🙂!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.