Beantwoord
Tv hapert en loopt vast
Afgelopen vrijdag een monteur van Guidion over de vloer gehad omdat ik gek werd van de vele storingen, die er de laatste periode bij T-Mobile thuis zijn.
Sinds gister avond heb ik op beide TV boxen regelmatig stilstaand beeld geluid gaat wel verder.
De monteur heeft vast gesteld dat er in huis niets mis is. Wat nu?
Heb geen zin om de reset procedures voor de zoveelste keer wederom door te lopen!
Sinds gister avond heb ik op beide TV boxen regelmatig stilstaand beeld geluid gaat wel verder.
De monteur heeft vast gesteld dat er in huis niets mis is. Wat nu?
Heb geen zin om de reset procedures voor de zoveelste keer wederom door te lopen!
Beste antwoord door Sander
Hoi StefanT,
Ik zie dat je meerdere topics over dit onderwerp bent gestart. Vanwege het overzicht wil ik het centraal houden in dit topic: Foutmelding tijdens uitzending gemist. Daarom sluit ik dit topic.
@Marcel MCi en @BeMu, bedankt voor het meedenken. Na monteurbezoek lijkt het euvel zich niet meer voor te doen (zie andere topic)!
Bekijk origineelIk zie dat je meerdere topics over dit onderwerp bent gestart. Vanwege het overzicht wil ik het centraal houden in dit topic: Foutmelding tijdens uitzending gemist. Daarom sluit ik dit topic.
@Marcel MCi en @BeMu, bedankt voor het meedenken. Na monteurbezoek lijkt het euvel zich niet meer voor te doen (zie andere topic)!
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.