Skip to main content
Beantwoord

glasvezel internet instabiel en geen upload

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Sinds afgelopen vrijdag avond 10/07/25 zijn we in onze  nieuwbouwwijk overgestapt van Odido Klik en Klaar naar glasvezel. We zijn inmiddels 4 dagen verder en ik dacht geef het even de tijd.  Het internet is zeer instabiel, de oploadsnelheid varieert van 0.00 tot 0,7 mbps. Ik heb meerdere keren modum (zyxel T-56) en glasvelkastje herstart, zonder effect. Er was ons beter en sneller internet beloofd dan klik en klaar, maar nu kunnen we niks...

Beste antwoord door MikeV123

Ik heb net met Odido gesproken,  ze hebben een aantal metingen gedaan en er is iets mis met de demping van het signaal. Voor de tussentijd hebben we een voucher voor onbeperkt mobiel internet gekregen op onze telefoon en ze sturen en monteur...

Bekijk origineel

3 reacties

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • is een legendarische user
  • 1816 reacties
  • 15 juli 2025

Het is eerst van belang om te kijken of het internet zelf instabiel is of dat alleen wifi en probleem is. 

Wat haal je aan snelheid als je een computer bedraad aansluit op de Zyxel (en we welke abo snelheid heb je)?

• Auteur
  • 2 reacties
  • 15 juli 2025

Abonnement tot 400mbps, maar downloadsnelheid is het probleem niet, als ik de snelheid meet,  wordt die vaak wel gehaald. Maar ik en de familie kunnen geen filmpjes kijken of wat dan ook omdat het internet steeds wegvalt en upload 0.0 is. Als ik wifi direct van de router gebruik, via mesh of bekabeld, internet kan niet gebruikt worden voor basale zaken.

• Auteur
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 15 juli 2025

Ik heb net met Odido gesproken,  ze hebben een aantal metingen gedaan en er is iets mis met de demping van het signaal. Voor de tussentijd hebben we een voucher voor onbeperkt mobiel internet gekregen op onze telefoon en ze sturen en monteur...

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen