Skip to main content
Beantwoord

Zyxel T50 vervangen

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Beste,

Mijn T50 modem begint ook kuren te krijgen en ik zie dat veel mensen hier een modem vervanging aanvragen. Zou de mijne ook door een T-56 vervangen kunnen worden? Mocht er nog info nodig zijn hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet,

Michael

Beste antwoord door Teresa van Odido

@Oipo Super bedankt voor het aanvullen van je community profiel. Ik help je natuurlijk graag, zodat je kan genieten van gloednieuwe apparatuur! 

Ik heb het modem direct jouw kant opgestuurd. Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging en een track & trace code zodra de apparatuur is verstuurd. Het oude modem hoef je niet meer te retourneren, maar mag je afgeven bij een recyclepunt bij jou in de buurt. 

Heb je vragen of kan ik nog ergens bij helpen, laat het vooral weten. Ik ben er voor je! 

Bekijk origineel

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22191 reacties
  • 12 juli 2025

Hallo ​@Oipo 

Vul alvast alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator direct een nieuwere router kan opsturen. De T50 hoef je niet retour te sturen.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 13 juli 2025

Bij deze gedaan.

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4741 reacties
  • Antwoord
  • 14 juli 2025

@Oipo Super bedankt voor het aanvullen van je community profiel. Ik help je natuurlijk graag, zodat je kan genieten van gloednieuwe apparatuur! 

Ik heb het modem direct jouw kant opgestuurd. Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging en een track & trace code zodra de apparatuur is verstuurd. Het oude modem hoef je niet meer te retourneren, maar mag je afgeven bij een recyclepunt bij jou in de buurt. 

Heb je vragen of kan ik nog ergens bij helpen, laat het vooral weten. Ik ben er voor je! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen