Skip to main content
Beantwoord

Geen internetverbinding – rode “LOSS” melding op glasvezelkastje (Utrecht Leidsche Rijn)

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo allemaal,

Sinds gisterenmiddag rond 16:30 heb ik geen internetverbinding meer. Op het glasvezelkastje van Huawei in mijn woning knippert het rode lampje bij “LOSS”, wat volgens mij duidt op een probleem in de verbinding vanuit de centrale richting mijn woning.

Ik heb zelf al gecontroleerd of het probleem in mijn eigen apparatuur zit, maar alles lijkt in orde. Daarom vermoed ik dat het probleem extern ligt. Zijn er op dit moment storingen bekend in de wijk Leidsche Rijn (Utrecht)? Zijn er eventueel meerdere meldingen vanuit deze regio?

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@sasuke 

Bij een rood knipperende LOS lampje hoef je niet verder te kijken omdat het probleem buitenshuis ligt. Er zijn geen storingen bekend maar kijk ook eens in de app onder storingen.

Vul alvast alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator kan meekijken.

Bekijk origineel

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21820 reacties
  • Antwoord
  • 29 juni 2025

Hallo ​@sasuke 

Bij een rood knipperende LOS lampje hoef je niet verder te kijken omdat het probleem buitenshuis ligt. Er zijn geen storingen bekend maar kijk ook eens in de app onder storingen.

Vul alvast alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator kan meekijken.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 29 juni 2025

Hi ​@Waqqas Thanks for the update.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 30 juni 2025

Hoi ​@sasuke, welkom op onze community! 

Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer online komt. Zou je voor mij alleen nog je geboortedatum willen toevoegen aan je profiel? Die heb ik namelijk nodig voor de verificatie. Als je dit gedaan hebt wil je mij dan hier een seintje geven? Dan ga ik direct voor je aan de slag! Alvast bedankt.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen