Skip to main content
Beantwoord

Opnieuw geen Internet

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Opnieuw vaste lijn Internet storingen.. en opnieuw ga je kijken op Odido zelf en je zie "geen storingen".

In hemelsnaam Odido.. geef de klant de JUISTE informatie.. ook liefst met verwachtingen.

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hey ​@Roamin, welkom op onze community!

Dit is inderdaad bij ons bekend! We zien dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen in Nederland. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. In dit topic houden we je op de hoogte:

Mijn excuses voor het ongemak!

Bekijk origineel

3 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • Antwoord
  • 16 juni 2025

Hey ​@Roamin, welkom op onze community!

Dit is inderdaad bij ons bekend! We zien dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen in Nederland. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. In dit topic houden we je op de hoogte:

Mijn excuses voor het ongemak!

• is een Top Poster
  • 10 reacties
  • 16 juni 2025
Roamin schreef:

Opnieuw vaste lijn Internet storingen.. en opnieuw ga je kijken op Odido zelf en je zie "geen storingen".

In hemelsnaam Odido.. geef de klant de JUISTE informatie.. ook liefst met verwachtingen.

Volgens Odido is er bij mij ook geen storing, maar mijn hele Wifi ligt er uit.

• is een Top Poster
  • 10 reacties
  • 16 juni 2025

Al mijn apparaten, zoals HomeWizard, mijn airco’s en thuisbatterij zijn van de wifi af. Ik heb de router al twee keer uitgezet en van de stroom af gehaald. Heel gek dat de wifi het wel doet op mijn tablet en telefoon, maar onvindbaar is voor mijn apparaten. Ik geef het op, morgen opnieuw proberen aan te sluiten.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen