Skip to main content

Zyxel T-54 crasht zelf

• is een Top Poster
  • 5 reacties

Sinds gisteravond crasht de internetverbinding van het modem T-54 zelf en start ook weer op. Een heel snel knipperend groen lampje en dan weer gewoon brandend. 
ik heb totaal geen verstand van het aansluiten van dit soort dingen. Ik kan alleen bedenken: router uit, modem uit. Even wachten en alles opnieuw aan. 
En dat het heeeel irritant is met thuiswerken. Ik kan helemaal niks meer!!! Vind mijn werkgever NIET leuk!!
Wat kan ik er aan doen om het te verhelpen?!?

Uitgelichte reactie

16 juni 2025

Hallo ​@JaBra 

Gisterenavond en vandaag was er een storing waardoor het internet even niet werkte. Welk lampje knippert er precies?

6 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22384 reacties
  • 16 juni 2025

Hallo ​@JaBra 

Gisterenavond en vandaag was er een storing waardoor het internet even niet werkte. Welk lampje knippert er precies?

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 16 juni 2025

@Waqqas Het wereldbolletje knippert heel snel en soms ook even niet. Nu lijkt het weer hersteld te zijn?

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22384 reacties
  • 16 juni 2025

@JaBra 

Het knipperen van de wereldbol is normaal, dit betekent dat er data wordt verstuurd of ontvangen.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 16 juni 2025

@Waqqas bij heel snel knipperen viel juist het internet weg. Maar goed als er een storing was klopt het dus wel en ligt het niet aan het modem

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22384 reacties
  • 16 juni 2025

@JaBra 

Kijk maar eens als je aan het streamen of gamen bent, hij knippert dan omdat je data gebruikt.

Als niemand op het internet zit, knippert hij niet.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 16 juni 2025

@Waqqas oké ik zal eens kijken. Dankjewel voor je reactie!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen