Skip to main content

Geen internet, LOS lampje knippert rood

Sinds vanmiddag geen internet meer, LOS lampje op het glasvezelkastje knippert rood.

Postcode 3815 BA (Amersfoort).

Klantenservice is niet meer bereikbaar helaas, als ik andere posts lees is er een monteur en of lijnmeting nodig, kan dat in werking gezet worden?

Uitgelichte reactie

15 juni 2025

Hoi ​@tkraaij92, ik wil graag ervoor zorgen dat jij zorgeloos kunt genieten van je internet! Zou je voor mij je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Ook ben ik benieuwd hoe de lampjes branden op het modem. Dan kan ik direct aan de slag!

20 reacties

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2420 reacties
  • 15 juni 2025

Hoi ​@tkraaij92, ik wil graag ervoor zorgen dat jij zorgeloos kunt genieten van je internet! Zou je voor mij je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Ook ben ik benieuwd hoe de lampjes branden op het modem. Dan kan ik direct aan de slag!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 10 reacties
  • 15 juni 2025

Dankje,

De gegevens heb ik toegevoegd.

Alle lampjes zijn groen, behalve die van het internet, die is rood.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 14854 reacties
  • 16 juni 2025

Hey ​@tkraaij92, bedankt voor het toevoegen, echter mis ik alleen nog je geboortedatum.

Zou je die voor mij willen toevoegen? Dan kan ik met je meekijken naar je verbinding. Geef je mij een seintje als je dat gedaan hebt? Dan ga ik voor je aan de slag! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 10 reacties
  • 16 juni 2025

Ik heb de geboortedatum ook toegevoegd 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 14854 reacties
  • 17 juni 2025

Hey ​@tkraaij92, de geboortedatum lijkt niet opgeslagen te zijn, zou je die nogmaals willen toevoegen? Dan kan ik je abonnement omhoog halen en verdere ondersteuning bieden. Geef je mij een seintje als hij wel goed staat? Anders kun je hem altijd invullen bij Info voor moderator! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 10 reacties
  • 17 juni 2025

Gisteren heb ik gebeld met jullie klantenservice, er is inmiddels het een monteur ingepland..

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 14854 reacties
  • 17 juni 2025

Top, superfijn om te horen ​@tkraaij92, houd je mij op de hoogte? Ik ga er vanuit dat de monteur het voor je kan oplossen! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 10 reacties
  • 18 juni 2025
Tommie van Odido schreef:

Top, superfijn om te horen ​@tkraaij92, houd je mij op de hoogte? Ik ga er vanuit dat de monteur het voor je kan oplossen! 

Monteur is geweest maar hij vermoed dat het ondergronds zit, tussen de centrale en mijn woning. Wel signaal in de centrale maar niet in mijn woning. Dus helaas nog niet opgelost.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 10 reacties
  • 20 juni 2025

Monteur van Odido is dus geweest, die kon het niet oplossen, daarop is KPN gekomen, die kon het ook niet oplossen. Nu wordt er een 'infra-bedrijf’ aangestuurd'. Hopelijk kunnen die wel..

Mijn mobiele data vliegt er wel door op deze manier, is er een compensatie mogelijk o.i.d.?

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • 2420 reacties
  • 21 juni 2025

Hoi ​@tkraaij92, zeker! Hiervoor wil ik je eerst vragen je geboortedatum aan te passen, zodat de verificatie compleet is en ik direct voor je aan de slag kan. Om je uit de brand te helpen, kun je namelijk gratis gebruik maken van internet via ons 4G netwerk. Dit is mogelijk als je een Odido/Ben simkaart hebt. Natuurlijk heb je niet alleen internet op je mobiele telefoon nodig. Geen nood! Stel je telefoon in als hotspot om een wifi-netwerk te maken voor je laptop en andere apparaten. Op onze website kun je de stappen vinden om jouw telefoon als hotspot in te stellen: https://www.odido.nl/toestelhulp.

Laat je me weten of je een van deze simkaarten hebt? Dan stuur ik meteen een vouchercode op voor onbeperkt internet!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 10 reacties
  • 21 juni 2025

Hoi,
Ik ben met mijn mobiel geen klant bij Odido maar bij Simyo, dus dat gaat niet werken..

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • 2420 reacties
  • 21 juni 2025

Hoi ​@tkraaij92, ik denk graag in oplossingen! Mocht je een prepaid simkaart van ons willen aanschaffen in één van onze winkels, kunnen wij de kosten achteraf hiervan vergoeden en je een voucher aanbieden voor onbeperkt internet. Zou je dit willen? Ik maak het graag voor je in orde! 😊

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 10 reacties
  • 21 juni 2025

Dank voor je reactie.
Hier (https://www.odido.nl/service/veelgestelde-vragen/ik-heb-last-gehad-van-een-storing-kan-ik-hiervoor-een-vergoeding-krijgen/000454008) lees ik dat ik compensatie kan krijgen.
Als dat zo is geef ik er de voorkeur aan om MB's bij te kopen bij Simyo.

Anders is een prepaid kaart zeker een optie.
Dus mijn vraag is eerst of ik compensatie kan krijgen..

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • 2420 reacties
  • 21 juni 2025

Hoi ​@tkraaij92, ik geef je graag duidelijkheid hierover! Wanneer je geen gebruik kan maken van je Internet, kunnen we alleen de kosten hiervan vergoeden voor de periode dat je geen gebruik hebt kunnen maken hiervan. Dit doen we achteraf, aangezien we dan precies weten hoelang het geduurd heeft en we je uiteraard een gepaste vergoeding hiervoor willen bieden. Het wordt dan dus verrekend met de abonnementskosten van je Internet.

Daarnaast kunnen we alleen mobiele data aanbieden voor Odido/Ben simkaarten, voor andere aanbieders is dit niet mogelijk. Laat je me weten als je een prepaid simkaart hebt aangeschaft? Dan stuur ik meteen een vouchercode door! 😊

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 10 reacties
  • 21 juni 2025

Dank voor de helderheid.
Begrijp ik het dan goed dat het naast compensatie ik ook een prepaid sim + onbeperkt internet vergoed kan krijgen?

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • 2420 reacties
  • 22 juni 2025

Hoi ​@tkraaij92, dit klopt helemaal! Als je het bonnetje van de simkaart deelt in dit topic, maken wij een vergoeding aan. Vervolgens sturen we je een vouchercode om onbeperkt internet te activeren. Verder verwerken we de vergoeding voor geen internet achteraf, als we weten hoelang het geduurd heeft. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Ik sta voor je klaar! 😊

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 10 reacties
  • 24 juni 2025

Zojuist is de derde monteur geweest, die heeft het op kunnen lossen.
De simkaart is niet meer nodig.

Kunt u wel uitleggen hoe ik compensatie aan kan vragen?
https://www.odido.nl/netwerk/storing
Ik kan het krijgen staat er maar er staat niet bij wat ik daarvoor moet doen...

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 14854 reacties
  • 25 juni 2025

Hey ​@tkraaij92, dat kan ik zeker voor je regelen.

Hiervoor heb ik alleen een bevestiging nodig van de data. Klopt het dat je van 14-06 tot en met 24-06 geen diensten gehad hebt? Dan zal ik de vergoeding in gang zetten! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 10 reacties
  • 25 juni 2025

Top, de data zijn correct

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 14854 reacties
  • 26 juni 2025

Hoi ​@tkraaij92, bedankt voor de bevestiging. Bij deze zijn de data vergoed, dit bedrag zal worden verrekend en is terug te zien op een volgend factuur! 

Als je verder nog vragen hebt, laat het dan gerust weten. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen