Skip to main content
Beantwoord

Opnieuw Internet Storing

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Opnieuw een internet storing.. allen hier in de omgeving Sint Odiliënberg, Limburg.

Je ga kijken op Odido.. die geeft vervelend aan geen storingen bekend. Je gaat op de landelijke map kijken en er zijn degelijk storingen bekend. 

Probeer Odido te bellen.. in de wacht voor 45 minuten en eindelijk opgegeven.. VERVELEND !!

WAAROM Odido ga je niet fatsoenlijke erkennen dat er storingen zijn en aangeven een indicatie van de verwachtingen. Dit is ONACCEPTABEL!!

Beste antwoord door Teresa van Odido

@Roamin Er speelt op dit moment een algemeen probleem in regio Noord-Brabant en Noord-Limburg. Ik adviseer je om ons storingstopic in de gaten te houden, zodra er een update is melden we dit meteen. 

In de tussentijd stuur ik je graag een Unlimited vouchercode. Indien je gebruikmaakt van een Odido of BEN simkaart werkt de code meteen. Je kan dan een hotspot opzetten en deze verbinden aan je andere apparaten. Op die manier ben je toch online. Laat je mij weten of je hier interesse in hebt?

Bekijk origineel

12 reacties

• 1 reactie
  • 8 juni 2025

Bij mij ook geen internet verbinding, sinds 13.00 uur. In de chat zeggen ze dat er alleen in Nieuwegein een storing is. Kan me niet voorstellen dat dat effect heeft in Sint Odiliënberg 

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4414 reacties
  • Antwoord
  • 8 juni 2025

@Roamin Er speelt op dit moment een algemeen probleem in regio Noord-Brabant en Noord-Limburg. Ik adviseer je om ons storingstopic in de gaten te houden, zodra er een update is melden we dit meteen. 

In de tussentijd stuur ik je graag een Unlimited vouchercode. Indien je gebruikmaakt van een Odido of BEN simkaart werkt de code meteen. Je kan dan een hotspot opzetten en deze verbinden aan je andere apparaten. Op die manier ben je toch online. Laat je mij weten of je hier interesse in hebt?

• Auteur
  • 1 reactie
  • 8 juni 2025

Bedankt, maar jammer, ik heb een Lebara sim..

Het is wel heel vervelend.. de final van Roland Garros nu op 

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4414 reacties
  • 8 juni 2025

@Roamin Ik wil graag dat je alsnog die finale kan kijken! Als je wil mag je van mij Odido simkaart kopen (€10) in 1 van onze Odido Shops. Als je een foto van de bon met mij deelt in dit topic, vergoed ik de kosten natuurlijk meteen. Houd er wel rekening mee dat dit bedrag wordt verrekend op de volgende factuur. 

Ik stuur je alvast een vouchercode, mocht je hier dan gebruik van maken, hoef je niet op mij te wachten. Zo mis je niks van de finale! 😀

• is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 8 juni 2025

In Nieuw Lekkerland ook al vanaf 14.00u geen netwerk meer. Ligt niet in Brabant en ook niet naast Nieuwegein

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4414 reacties
  • 8 juni 2025

@FamilyH Ook jou help ik natuurlijk graag verder! Sorry voor dit ongemak. 

Ik kijk graag met je mee naar een oplossing. Op dit moment kan ik alleen nog niet bij jouw gegevens in ons systeem. Wil je de lege velden (postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN) van je community profiel invullen? Dit doe je door rechtsboven in op Profiel te klikken > ‘Mijn Profiel’ > ‘Bewerk profiel’ > Klik onderaan de pagina op ‘Sla wijzigingen opslaan'. !--startfragment>

Wil je mij ook vertellen wat de lampjes op het modem en het ONT (glasvezelkastje) doen (aan/uit, kleur/knipperen)? Alvast bedankt!

!--endfragment>

• is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 8 juni 2025

Ingevuld

LAN brand niet

4g brand niet

5g brand niet

• is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 8 juni 2025

Power

Fiber

Speed en WAN branden allemaal

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4414 reacties
  • 8 juni 2025

@FamilyH Dankjewel voor de genomen moeite, ik kijk meteen mee! 

Gelukkig is er niks aan de hand met de verbinding, deze ziet er super uit. Wel zie ik dat de wifi uit staat. Wellicht dat je per ongeluk tegen deze knop op het modem bent gekomen. Ik heb deze nu in ieder geval weer aangezet. Mocht dit nog niet werken, wil je het modem dan een herstart geven? In dit topic lees je hoe je dit doet: Reboot modem | Odido community.

Laat je het mij weten of alles weer werkt?

• is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 8 juni 2025

Mn kinderen springen een gat in de lucht, dus het werkt weer

• is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 8 juni 2025

Heel vreemd, want we hebben de router al 3x uitgezet en na 10sec weer aangezet

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4414 reacties
  • 8 juni 2025

Geweldig, hartstikke fijn! 😀 ​@FamilyH 

Mocht dit in de toekomst nog eens gebeuren, kan je controleren of deze knop per ongeluk is ingedrukt. Hiermee schakel je de wifi op het modem aan/uit. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen