Skip to main content

storing zyxel t56


Hallo wie kan helpen?

Sinds twee dagen heb ik een storing waarbij de zyxel t-56 modem niet meer werkt maar alle lampjes branden wel. 

Stroom eraf, geprobeerd,

Alle kabels eruit en er in

10 seconde reset geprobeerd

 

maar geen internet!?!

Uitgelichte reactie

3 mei 2025

Ik heb contact met jullie gehad, Maandag komt de monteur langs.

8 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21637 reacties
  • 2 mei 2025

Hallo ​@Valkenhorst 

Brandt het internet lampje op de Zyxel rood of groen en welke lampjes branden of knipperen op de mediaconverter?


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 3 mei 2025

Goedemorgen,

Op de modem: wifi teken 2.4 g knippert groen, wifi teken 5g groen

glasvezel kleine witte kastje: alleen power staat op groen.

 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21637 reacties
  • 3 mei 2025

Hallo ​@Valkenhorst 

De 2de en 3rde lampjes van links branden niet op de router en PON is uit op het glasvezelkastje? Kan je het glasvezelkastje ook eens herstarten?


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 3 mei 2025

Herstarten gedaan, ook dan werkt het internet niet


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21637 reacties
  • 3 mei 2025

@Valkenhorst 

Vul alle prové velden in je community profiel in zodat een moderator kan meekijken.


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Valkenhorst, ik ben er voor je en kijk inderdaad graag mee! Ik zie alleen dat de geboortedatum in je Community profiel niet overeenkomt met die op het contract. Kan je dit aanpassen en het mij laten weten als je dit hebt gedaan? Dan kom ik er zo snel mogelijk op terug!


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 3 mei 2025

Ik heb contact met jullie gehad, Maandag komt de monteur langs.


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Valkenhorst, bedankt voor deze update! Succes met de monteursafspraak maandag. Je mag het mij laten weten wanneer je online bent, dan maak ik een vergoeding aan voor deze periode waarin je ons abonnement niet hebt kunnen ontvangen!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen