Skip to main content
Beantwoord

probleem zyxel T-56 router

• 28 april 2025
  • 6 reacties
  • 37 Bekeken

Geen internet en vaste telefoon rood alarm lampje en internet lampje op modem rood

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@CdevillersHertogh, goed dat je meteen dit topic bent gestart! Ik ben er voor je. Omdat je Community profiel compleet was, kon ik direct aan de slag. Ik zie dan ook gelijk dat je modem op dit moment geen signaal ontvangt. Om dit zo snel mogelijk op te lossen, heb ik onze monteurservice Guidion aangestuurd. Je krijgt snel een SMS en e-mail om een afspraak in te plannen. Laat je het mij weten wanneer je weer online bent? Dan maak ik een vergoeding aan voor de tijd dat je offline was!

Ben je voor nu trouwens geholpen met gratis Unlimited Data op je mobiele abonnement bij ons? Laat het dan weten, ik regel ik dit met alle liefde!

Bekijk origineel

6 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2961 reacties
  • Antwoord
  • 29 april 2025

Hi ​@CdevillersHertogh, goed dat je meteen dit topic bent gestart! Ik ben er voor je. Omdat je Community profiel compleet was, kon ik direct aan de slag. Ik zie dan ook gelijk dat je modem op dit moment geen signaal ontvangt. Om dit zo snel mogelijk op te lossen, heb ik onze monteurservice Guidion aangestuurd. Je krijgt snel een SMS en e-mail om een afspraak in te plannen. Laat je het mij weten wanneer je weer online bent? Dan maak ik een vergoeding aan voor de tijd dat je offline was!

Ben je voor nu trouwens geholpen met gratis Unlimited Data op je mobiele abonnement bij ons? Laat het dan weten, ik regel ik dit met alle liefde!

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 29 april 2025

Graag unlimited data op ***
moderator edit: persoonlijke informatie

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 29 april 2025

Graag ook beltegoed kan nu niet bellen met vaste telefoon 

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@CdevillersHertogh, ik heb een vouchercode naar je toegestuurd via een privébericht!

Nu al 2,5 week geen internet, tv en vaste telefoon. Er is 30 april iemand langs geweest van gideon die heeft een opdracht gegeven aan Delta waar de glasvezel van is maar nog steeds geen reactie van hun. Het duurt nu allemaal erg lang.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14631 reacties
  • 14 mei 2025

Hey ​@CdevillersHertogh, ik snap heel goed dat dit inmiddels frustrerend begint te worden. Het is niet niks om al 2,5 week zonder internet, tv en vaste telefonie te zitten. 

We hebben de opdracht doorgezet naar de netbeheerder van jouw glasvezelaansluiting. Helaas hebben we tot op heden nog geen terugkoppeling vanuit hun planning ontvangen. We blijven hier uiteraard achteraan zitten, want dit duurt inmiddels veel te lang. Ik heb de prioriteit van het ticket verhoogd in de hoop dat het sneller opgepakt wordt!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen