Skip to main content
Beantwoord

Zyxel T-56 router

Alles wat je kan bedenken heb ik uitgeprobeerd om mijn wifi terug te krijgen. Meerdere keren ook telefonisch contact gehad, maar ik kon helaas niet geholpen worden. Dit probleem is nu precies 1 week aan de gang, en dit brengt mij heel veel problemen op in verband met thuiswerken. Iemand enig idee wat ik kan doen?

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@EmineDonmez 

Knippert het Power lampje? Vul de privé gegevens in in je community profiel, je zal dan een nieuwe router ontvangen.

Bekijk origineel

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22226 reacties
  • Antwoord
  • 7 maart 2025

Hallo ​@EmineDonmez 

Knippert het Power lampje? Vul de privé gegevens in in je community profiel, je zal dan een nieuwe router ontvangen.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 8 maart 2025

Hallo ​@Waqqas  het doet helemaal niks meer, eerste twee dagen knipperde het power lampje inderdaad, maar nu dag 6 doet hij niks meer.

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2444 reacties
  • 9 maart 2025

Hoi ​@EmineDonmez, ik heb meteen een nieuw modem voor je aangevraagd. Dit komt zo snel mogelijk jouw kant op, per e-mail houden we je op de hoogte. 

Om je uit de brand te helpen, kun je gratis gebruik maken van internet via ons 4G netwerk. Dit is mogelijk als je een Odido/Ben simkaart hebt. Natuurlijk heb je niet alleen internet op je mobiele telefoon nodig. Geen nood! Stel je telefoon in als hotspot om een wifi-netwerk te maken voor je laptop en andere apparaten. Op onze website kun je de stappen vinden om jouw telefoon als hotspot in te stellen: https://www.odido.nl/toestelhulp. Laat je me weten of je een van deze simkaarten hebt? Dan stuur ik meteen een vouchercode op voor onbeperkt internet!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen