Skip to main content

sinds vannacht 1:30 uur geen internet meer

• 25 februari 2025
  • 3 reacties
  • 82 Bekeken

Sinds vannacht 1:30 uur geen internet meer 

Jullie media converter geeft rood aan op LOS

Morgen komt er een monteur kijken wat er aan de hand is

Aan de glasvezel verbinding in huis kan het niet liggen die hebben we al jaren en heeft altijd goed gewerkt met andere providers 

Wat is hier aan de hand?

Het gaat om regio Enschede

Misschien een patchkabel los/kapot in de wijkkast?

Ik hoor het graag.

Uitgelichte reactie

27 februari 2025

@Daniëlle281991 Ik kan mij voorstellen dat je graag wil weten wat er aan de hand is. Je wilt immers zo snel mogelijk weer genieten van onze diensten. Ik help je graag verder! 

Op dit moment zijn er geen algemene problemen bij ons bekent in Enschede. Gelukkig geef je aan dat er een monteur is aangestuurd. Ben je inmiddels weer online? 

Mocht je nog hulp nodig hebben, wil je dan de gevraagde gegevens (postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN) toevoegen aan je community profiel? De verificatie is dan compleet en ik help je dan gelijk verder! 

@PatrickMS Goed dat je aansluit bij dit topic. Ook jou help ik uiteraard graag verder! Is de verbinding inmiddels al hersteld? Mocht dit niet zo zijn, wil ik jou ook vragen om de gevraagde gegevens toe te voegen aan je community profiel. 

Geef je mij een seintje als je zover bent? Ik sta voor je klaar! 

3 reacties

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 25 februari 2025

Zelfde probleem hier, ook Enschede. Er staat ook een bericht in de community post maar niet op de algemene storings pagina. Heb al diverse keren gebeld, de enige info die je krijgt is dat er een monteur mee bezig is. Geen indicatie wat het probleem is en ook geen verwachting wanneer het is opgelost.

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4763 reacties
  • 27 februari 2025

@Daniëlle281991 Ik kan mij voorstellen dat je graag wil weten wat er aan de hand is. Je wilt immers zo snel mogelijk weer genieten van onze diensten. Ik help je graag verder! 

Op dit moment zijn er geen algemene problemen bij ons bekent in Enschede. Gelukkig geef je aan dat er een monteur is aangestuurd. Ben je inmiddels weer online? 

Mocht je nog hulp nodig hebben, wil je dan de gevraagde gegevens (postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN) toevoegen aan je community profiel? De verificatie is dan compleet en ik help je dan gelijk verder! 

@PatrickMS Goed dat je aansluit bij dit topic. Ook jou help ik uiteraard graag verder! Is de verbinding inmiddels al hersteld? Mocht dit niet zo zijn, wil ik jou ook vragen om de gevraagde gegevens toe te voegen aan je community profiel. 

Geef je mij een seintje als je zover bent? Ik sta voor je klaar! 

• Auteur
  • is een King Poster
  • 53 reacties
  • 18 maart 2025
PatrickMS schreef:

Zelfde probleem hier, ook Enschede. Er staat ook een bericht in de community post maar niet op de algemene storings pagina. Heb al diverse keren gebeld, de enige info die je krijgt is dat er een monteur mee bezig is. Geen indicatie wat het probleem is en ook geen verwachting wanneer het is opgelost.

Informatie geeft odido niet 

Ik werk zelf in de ict en communicatie met klanten is zeer belangrijk

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen