Sinds 17 december heb ik geen internet. De monteur is langs geweest op 30 december en hij heeft bevestigd dat er geen signal binnenkomt. Het is mij verteld dat ik binnen 1 werkdag meer informatie zou ontvangen maar ik heb nog niets gehoord. Op maandag 6 januari heb ik Odido weer gebeld. Toen hebben ze mij verteld dat ik VolkerWessel moet bellen met het door hen gegeven ticketnummer. Ik heb met VolkerWessel gesproken maar ze hebben geen rapport van Odido over een storing bij mijn adres. Ze zeiden dat ik Odido moet bellen. Vandaag heb ik met Odido weer gesproken en ik wacht nog steeds op hun bericht. Ik vind het heel frustrerend dat ik steeds moet bellen en dat niemand de verantwoordelijkheid neemt. Ik moet elke dag onnodige data kopen. Kan iemand mij helpen? Wat kan ik doen?
Beantwoord
Geen internet sinds 17 december
Beste antwoord door Tommie van Odido
Hey
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.